środa, 12 kwietnia 2017

Wszystkiego najlepszego Jen!

Dzisiaj, czyli 12 kwietnia, Jennifer Morrison obchodzi 38 urodziny!
Czego możemy jej życzyć? Oczywiście zdrowia, szczęścia, wielu wspaniałych ról oraz żeby spełniała swoje marzenia. Mam nadzieję, że Jen będzie mogła jeszcze wyreżyserować parę filmów, bo widać, że to lubi. Życzę jej też wielu ciekawych ksiażek do przeczytania, bo jak wiadomo Jen jest molem książkowym i oznajmia to wszędzie. :) Żeby mogła współpracować z życzliwymi i ciekawymi ludźmi. 
Mam nadzieję, że kiedyś Jen zawita blisko Polski i będę mogła ją spotkać, ponieważ jest jedną z moich ulubionych aktorek i jest wzorem dla wielu osób. Bardzo chciałabym ją poznać i mam nadzieję, że to marzenie się spełni, wielu z was zapewne też chciałoby ją spotkać, więc trzymajmy kciuki. :D A więc wszystkiego najlepszego Jen! Dla najlepszej odtwórczyni roli Emmy Swan! :)

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Jen ,żeby mogła spełniać swoje marzenia ,chciałabym ją kiedyś spotkać osobiście .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw śliczne zdjęcie wstawiłaś z Jen ,ale myślałam ,że może dasz aktualne z jej nową fryzurą.

      Usuń
    2. Akurat to zdjęcie mi pasowało, żeby wstawić napisy. Niestety nie ma jeszcze dobrego zdjęcia Jen po ścięciu włosów. No ja jeszcze nie widziałam. :D

      Usuń
    3. Przed chwilą Jen wstawiła zdjęcie na insta, ale nie widać fryzury :/

      Usuń
    4. Te zdjęcie które wstawiła przed chwilą Jen jest świetne.

      Usuń
    5. Tak, zdjęcie jest genialne, ale fryzury wciąż nie pokazuje. :D

      Usuń
    6. Ahahaha spokojnie w końcu pokaże , nie może jej ukrywać w nieskończoność .Chociaż myślałam ,że jak są dziś jej urodziny to wszystkim fanom zrobi niespodziankę i pokaże swoją nową fryzurę .

      Usuń