wtorek, 23 maja 2017

Zamach w Manchesterze

Cześć. Pewnie się zastanawiacie, czemu na blogu pojawia się post o takiej tematyce. Długo zastanawiałam się czy o tym pisać, jednak zdecydowałam się napisać parę słów, ponieważ bardzo to przeżywam. Otóż, jak już na pewno wiecie, w Manchesterze po koncercie Ariany Grande doszło do eksplozji. W jej wyniku nie żyją 22 osoby a blisko 60 jest rannych, są to głównie dzieci oraz młodzież. W wyniku tej eksplozji zmarła m.in. 18-letnia Georgina, która należała do naszego fandomu.
  
Jak już napisałam wyżej, Georgina należała do naszego fandomu. Uwielbiała ten serial i miała okazję być na jednym z comic conów i spotkać się z ulubionymi aktorami.
Kiedy dowiedziałam się, że tak młoda dziewczyna i do tego należy do tego fandomu, pękło mi serce. Nie będę tutaj jakoś się rozpisywała. Po prostu nie mogę tego pojąć, że ludzie poszli na koncert swojej idolki i chcieli  jej posłuchać i zobaczyć ją na żywo, a spotkało ich takie coś. Nie mogę sobie wyobrazić, co muszą czuć rodzice tych dzieci. Małe dzieci... Ja tego nie ogarniam...
Myślę, że na tym skończę moje pisanie. Chciałam, żebyście wiedzieli, że osoba, która tak samo jak my uwielbiała ten serial, zmarła w takich okolicznościach.
Aktorzy z serialu wyrazili swój smutek na twitterze, wstawiam te tweety na dole. 
Moje serce jest złamane i mam nadzieję, że taki zamach już się nie powtórzy. Mam nadzieję, że rodziny zmarłych osób dostaną wsparcie, a osoby, które jeszcze się nie odnalazły, odnalazły się i wróciły bezpiecznie do domu. Mam nadzieję, że jakoś się trzymacie. :/ Tutaj możecie napisać, co o tym sądzicie i wylać swoje uczucia.
 


 


 


 


 


 


 



2 komentarze:

  1. Przykro mi bardzo z powodu śmierci tej dziewczyny , robić zamach na niewinnych dzieciach i młodzieży istne okropieństwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w szoku, gdy usłyszałam o tym zamachu. To co dzieje się teraz na świecie jest niewyobrażalne. Mi także pękło serce, zwłaszcza, że Georgina nie tylko należała do tego samego fandomu, ale była też w wieku mojej młodszej siostry. Nie wyobrażam sobie gdyby coś takiego ją spotkało, to co przeżywa jej rodzina oraz rodziny wszystkich ofiar musi być straszne. Na taką tragedię po prostu brakuje słów.

    OdpowiedzUsuń