piątek, 5 maja 2017

Tłumaczenie piosenki "Revenge Is Gonna Be Mine"

 Cześć. Tak jak chcieliście, przetłumaczyłam wam piosenkę "Revenge Is Gonna Be Mine". Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do rozwinięcia. ;)
 



"Revenge Is Gonna Be Mine"/"Zemsta Będzie Moja"
1. Mój drogi książę i droga księżniczko, wasza oferta jest bezsensowna
Mam gdzieś wasz status
Złoto w twojej sakiewce, no cóż, nie jest warte waleta
Powinienem kazać wam, wy głupcy, przejść się po desce

Wasze bogactwa napełniłyby innych piratów radością
Ale żaden z nich nie jest mną! (Nie są nim!)

Śpiewając yo-ho, zachowajcie boskie klejnoty,
Yo-ho i wyrafinowane maniery
'Bo cenniejsza od kufla rumu
Jest zemsta, zemsta, zemsta i będzie moja
Zemsta, zemsta, zemsta i ona będzie moja

Napadłem i splądrowałem i okradłem każdą wioskę
Moje podboje, z których jestem słusznie dumny
Każde miasto, które plądruję, zostawiam w kawałkach
Życie pirata można tylko kochać

A moje serce twarde jak skała
Nie przestanę dopóki nie obedrę Krokodyla ze skóry

Śpiewając yo-ho, możesz prosić, błagać i płakać
Ale yo-ho, marnujesz swój czas
Ten Krokodyl w mojej dłoni, chce złamać mu kręgosłup
Zemsta, zemsta, zemsta będzie moja
Zemsta, zemsta, zemsta będzie moja

2. Raz popłynąłem w stronę horyzontu
Gdzie mogłem znaleźć czekające szczęście
Do czasu, kiedy ten Krokodyl zniszczył me życie
I napełnił mnie nienawiścią

Niektórzy powiedzieli "odpuść sobie!", ale powiedziałem "o nie!"
W końcu jestem na dobrej drodze
Wkrótce Mroczny poczuje
Żar gniewu pirata

Śpiewając yo-ho, zabiję tego bydlaka
Yo-ho, przeznaczenie musi się wypełnić
Nareszcie nasze historie znowu się splotą
Zemsta, zemsta, zemsta będzie moja
Oh ona będzie, ona będzie, ona będzie moja

Oh ona będzie, ona będzie, ona będzie moja!

Mam nadzieję, że zrozumiecie coś z tłumaczenia. Po raz pierwszy przetłumaczyłam piosenkę dla kogoś. Mam nadzieję, że tłumaczenie się spodoba. A teraz pytanie do was, które tłumaczenie kolejne: "Powerful Magic" czy "Love Doesn't Stand a Chance"? Piszcie w komentarzach. ;)


2 komentarze:

  1. Świetne tłumaczenie :) Piosenka jest bardzo dobra i szybko wpada w ucho. Podoba mi się też choreografia. Ogólnie Colin ma świetny głos, życzę mu aby częściej mógł wykorzystywać swoje zdolności muzyczne w pracy aktora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tłumaczenie jest świetne , w ogóle piosenka szybko wpada w ucho.Colin ma świetny głos , a następną piosenkę możesz przetłumaczyć Love Doesn't Stand a Chance.

    OdpowiedzUsuń