piątek, 5 maja 2017

Soundtrack z odcinka 6x20

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z miłą wiadomością. Otóż wszystkie 8 piosenek jest już dostępnych w sieci. Możecie je znaleźć na Spotify, Deezer oraz iTunes. Przepraszam, że nie napisałam tego wcześniej, ale już od paru godzin bez przerwy słucham tych piosenek i jestem nimi zachwycona! :D Zapraszam do rozwinięcia, a tam linki do piosenek i moja opinia o nich. ;)
 
Spotify: [link]
Deezer: [link2]
iTunes: [link3]
Tu możecie pobrać piosenki z Dysku Google: [link4]

1. "Love Doesn't Stand a Chance"
O tej piosence już miałam okazję pisać i wciąż sądzę, że Lana poradziła sobie świetnie. Jedna rzecz, która bardzo mnie zdziwiła to to, że Zła Królowa wyzwała Śnieżkę od suki. XD

 
2. "Wicked Always Wins"
Muszę przyznać, że nie spodziewałam się piosenki w takim stylu, ale bardzo przypadła mi do gustu. Bex ma świetny głos, taki łagodny. Myślałam, że to będzie utwór przypominający ten Złej Królowej, a tu duża niespodzianka. Ale bardzo miła niepsodzianka. :D

 
3. "Charmings vs. Evil Queen"
Tu nie ma jakoś wielkiego szoku, ponieważ jest to połączenie dwóch piosenek "Love Doesn't Stand a Chance" oraz "Powerful Magic". Spodziewałam się jakiejś takiej bitwy, a wyszło po prostu połączenie dwóch piosenek, jednak wciąż mi się podoba ten mix głosów Lany, ginni i Josh'a. :)

 
4. "Revenge Is Gonna Be Mine"
Jestem zakochana w tej piosence, po prostu ma to coś. Myślałam, że będzie to dosyć nudna piosenka o tym, jak to fajnie być piratem, a tu jednak piosenka o życiu Haka. Do tego Colin ma genialny głos i to nagranie trochę różni się od tego w sneak peeku, ten jego głos wydaje mi się taki łagodniejszy. Moim zdaniem jedna z lepszych piosenek, chociaż tu wszystkie są świetne. :D

 
5. "The Queen Sings"
Jak się okazało, wyszło po mojej myśli, że jest to ten krótki utwór. Bardzo mi się podobają wszystkich głosy, każda partia jest inna i to mi bardzo się podoba. Do tego te zirytowanie Złej Królowej. ;D

  
6. "Powerful Magic"
Ah... Ta piosenka tak idealnie pasuje do głosów Ginni i Josh'a. Nie wiem jakim cudem Ginny bała się śpiewać w tym odcinku, ona ma taki śliczny głosik, taki delikatny. A Josh jak słychać śmiało podszedł do tej piosenki, jak powiedziała Lana, Josh był bardzo podekscytowany i to słychać. Moim zdaniem jest to idealny duet. :)

 
7. "Emma's Theme"
WOW! Po wysłuchaniu tej piosenki, pomyślałam tylko wow. Jen ma taki piękny głos. Na początki taki delikatny, a później taki mocny. Uwielbiam tę piosenkę i myślę, że jest to moja ulubiona z tych wszystkich. Jen odwaliła świetną robotę.

8. "A Happy Beginning"
Piosenka jest genialna. Super, że znalazła się chociaż jedna piosenka, w której każdy miał okazję coś zaśpiewać, nawet Jared zaśpiewał jedną linijkę. XD Duet Jen i Colina na początku jest idealny. Takiej piosenki właśnie mi brakowało. Chociaż liczyła ma całą piosenkę z duetem Jen i Colina. Do tego oczywiście cudowni Ginny i Josh oraz Lana w innym wydaniu. No i Bex oraz Jared. Świetna pisoenka, która zapewne pojawi się podczas ślubu. :)

A teraz czekam na wasze komentarze. Muszę z kimś popisać o tych piosenkach. Więc liczę na wasze komentarze i mam nadzieję, że chętnie napiszecie, co sądzicie o tych piosenkach. ;)



4 komentarze:

  1. Nie mogę się zdecydować bo wszystkie piosenki są świetne ,ale najbardziej mi się podoba Emma's Theme Jen ma wspaniały głos.Btw chyba jednak będzie 7 sezon OUAT bo podpisano nowe kontrakty z Jen,Laną ,Robertem i Colinem i serial ma pójść w nowym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam się powstrzymać od innych piosenek oprócz tych 3 co już widzieliśmy, przed zobaczeniem odcinka... No cóż, coś nie wyszło ;P Już przesłuchałam wszystkie (teraz trzeba tylko ze 100 razy w kółko je przesłuchać ^^) i jestem zadowolona, wyszły bardzo dobrze, trudno mi wskazać jakąś, która mi się spodobała bardziej lub mniej, no może wyobrażałam sobie inaczej solo Jennifer. Ale ogólnie wszystkie są świetne i muszę je popodziwiać tak ze 100 razy jeszcze.
    Co do przekleństwa EQ, to oglądając ten sneak peak bez tej końcowej części sobie w pewnym momencie pomyślałam: "Dlaczego ona nie przeklina jak jest tak wkurzona? Oh wait, to w sumie jest piosenka i wgl Ouat, tutaj nie ma takich rzeczy zazwyczaj. (w sumie dobrze)" No i proszę, oglądam tę końcówkę a tu sobie EQ ulżyła :P (i te komentarze na yt: "Slaaaaay Queen, Slay!!" XD W tej końcówce serio jest jak szalona morderczyni prawie...)
    Wiedziałam, że solo Rebecki to będzie coś, bardzo lubię Zelenę i podoba mi się jej piosenka, zwłaszcza melodia, bo słowa czasem brzmią trochę śmiesznie dla mnie, np. rymy flying-dying xd
    Charming w swoim duecie ze Śnieżką mnie rozwalił, wpada do pokoju, pyta o co kaman, jakaś klątwa czy co, i to jego zachwycanie się swoim głosem XD I mina Śnieżki jak zobaczyła go śpiewającego, bezcenna.
    Piosenkę Haka mam przesłuchaną ta coś koło 20 razy (ze 100! XD), jest genialna. Zwłaszcza podoba mi się jak pierwszy raz śpiewa "And it's gonna be mine" ma głos i spojrzenie tak mściwe, niczym Hak z 2 sezonu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piosenki są MEGA! Jestem tylko tak jak Ty troszkę zawiedziona utworem "Charmings vs. Evil Queen". Też spodziewałam się czegoś innego, no ale cóż. Lana ma cudowny głos, i tak jestem zakochana w tej końcówce ;D A "little bitch" najlepsza! XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej przypadła do gustu ostatnia piosenka czyli "A Happy Beginning". Jest taka ciepła, pełna nadziei. Cieszę się, że każdy miał tam swój fragment do zaśpiewania. Ale najbardziej podobał mi się duet Emmy i Haka na początku tej piosenki, oboje mają piękne głosy.
    Uwielbiam też piosenkę Charmingów. Baśniowa, optymistyczna. Padłam kiedy Charming tak wzniośle otworzył drzwi z pieśnią na ustach i nie wiedział co się dzieje :D . Jestem pod wrażeniem głosu Ginny, bo moim zdaniem świetnie się spisała, choć nie była pewna jak sobie poradzi.
    Piosenka Haka też jest super, Colin ma świetny głos. Piosenka też oddaje charakter postaci. Moim zdaniem Colin zaśpiewał najlepiej ze wszystkich.
    Już nie mogę doczekać się tego odcinka :)

    OdpowiedzUsuń