wtorek, 16 maja 2017

OUaT w piątki

DYSKUSJA O ODCINKU 6X21 & 6x22: [LINK]
Cześć. Przychodzę do was z informacją na temat emisji sezonu 7 Once Upon a Time. Więcej informacji w rozwinięciu. :)
[źródło]
Aktualnie trwa impreza, na której przedstawiana jest nowa ramówka stacji ABC na jesień/zimę,
Właśnie wyszła informacja, że Once Upon a Time zmienia dzień emisji, a będzie to piątek. Czy to lepsza zmiana? Dla nas pewnie tak, bo teraz spokojnie będziemy mogli oglądać serial na żywo, ale jak to przełoży się na oglądalność w USA. Czytałam gdzieś, że kiedy jakieś popularniejsze seriale z kilkoma sezonami, zmieniano im dzień emisji na piątek to był to dla nich ostatni sezon. Jak będzie tym razem, przekonamy się za kilka miesięcy.
Godzina emisji się nie zmienia, czyli w Stanach będzie o 8 p.m. a u nas o 2.00 w nocy. :)
Co myślicie o zmianie dnia emisji? Zachęca was to do oglądania przyszłego sezonu na żywo? Czekam na wasze komentarze. 

5 komentarzy:

  1. Amerykańskie stacje robią tak z serialami, które mają słabnącą oglądalność. Zazwyczaj kończy to właśnie zakończeniem danego serialu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam jestem zadowolona ,że emisję przenieśli na piątek , będzie mniej czekania na odcinki.A teraz wyczytałam info o 7 sez ,że akcja się będzie dziać 10 lat później,twórcy na razie nie potwierdzają czy Henry rzeczywiście wszystko pamięta , czy też nie.Matką Lucy nie jest Violet , ale jej historia i Henriego będzie przypominać historię Charmingów.Co tam jeszcze twórcy chcą dokończyć porzucone wątki , jak i też będziemy mieli nowe.Co do powrotu Jen na jeden odcinek to twórcy nie zaprzeczają , ani nie potwierdzają ,że Emma zginie,czyli to ,że Hak zostaje a Emmy nie będzie to może faktycznie Emma zginie ,a będą pokazane retrospekcje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 lat później? Myślałam, że Lucy ma 10 lat.

      Usuń
    2. No ja też myślałam ,że Lucy ma tyle lat , no ale twórcy potwierdzili ,że akcja się będzie rozgrywać 10 lat później.A no i akcja nie będzie się już rozgrywać w Storybrooke.

      Usuń
    3. A mnie ciekawi jakim cudem Henry się znalazł w Zaczarowanym Lesie i pewnie tam poznał swoją żonę i urodziła się Lucy.Skoro przecież Henry urodził się w świecie bez magii , i nie raz było wspomniane ,że nie może wrócić z nimi do Zaczarowanego Lasu bo się urodził w zwykłym świecie .

      Usuń