sobota, 13 maja 2017

Sneak peek #1 z odcinka 6x21 & 6x22

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z pierwszym sneak peekiem z ostatnich dwóch odcinków sezonu 6. Odwiedzimy szpital psychiatryczny, a w nim Emmę. Widać, że szpitalik nieźle się rozrósł. XD Zapraszam do rozwinięcia. ;)
Pielęgniarka: Emma, masz gościa... twój syn.
Henry: Mamo!
Emma: Henry.
Henry: Boże, jak dobrze, że mnie pamiętasz.
Emma: Oczywiście, że cię pamiętam.
Henry: To dobrze, bo właśnie przeszukałem całe miasto i nie mogłem znaleźć reszty naszej rodziny. Śnieżka, David, Hak...
Emma:  Nie, nie. Przestań.
Henry: Co?
Emma: Nie pójdę znowu tą drogą. Pracowałam bardzo ciężko dla ciebie, aby zrobić postęp. 
Henry: Postęp?
Emma: Przecież wiesz o co mi chodzi. Ci ludzie Śnieżka, Charming i Kapitan Hak... żaden z nich nie istnieje. Moi rodzice nie są postaciami z baśni, a tutaj w Storybrooke, nie ma żadnej klątwy. To zwykłe miasto.
Henry: Mamo, co ci się stało?
Emma: To się dzieje, że robię postępy. Skończyłam w tym psychiatryku, ponieważ wcześniej ci uwierzyłam. Skończ już z tym.
Henry: Nie, to Czarna Wróżka. Powiedziała, że zabierze twoją rodzinę i tak się zaklęła. 
Emma: Nie, żadnych więcej klątw. Ja po prostu chcę powrócić do zdrowia, więc może... może będę mogła być twoją matką.
Henry: Okay, jak długa jesteś tu pacjentką?
Emma: Wiesz ile tutaj jestem.
Henry: Może by to pomogło, jeśli uwolnimy to.
Emma: Odkąd próbowałeś udowodnić, że baśnie są prawdziwe, jedząc zatrute jabłko i tak trafiłeś na tygodnie do szpitala. Ledwo cię z tego wyciągnęli.
Henry: Nie, to nie było tak. Nie pamiętasz? Zjadłem je, ale pokonałaś smoka i obudziłaś mnie pocałunkiem prawdziwej miłości. Obudziłaś mnie i...
Emma: Przestań. To szaleństwo! To ty powinieneś robić postępy. Nie wracaj do tego.
Henry: Ale to prawda.
Emma: Ja cię wcale nie pocałowałam to jest niedorzeczne, zostałeś wyleczony dzięki lekom doktora Whale'a i przez szpital.
Pielęgniarka: Już czas.
Henry: Przestań. Nie możesz ich wziąć. Nie możesz nic brać. To tak Czarna Wróżka trzyma cię od przypomnienia sobie.
Emma: Henry, po prostu... Oh, okay.
Henry: Ta strona, którą napisałem, oznacza, że finałowa walka się zbliża. Klucz do wygranej jest tutaj, ale nie zrobimy tego dopóki nie zaczniesz wierzyć. 

Nie mogę uwierzyć, że to już jutro... Nie wiem jak ja znowu będę czekała na kolejny sezon. Jak podoba wam się sneak peek? Ciągle tylko podkręcają moją ciekawość. Nie mogę już się doczekać tych odcinków. Czekam an wasze komentarze.

2 komentarze:

  1. Omg nie mogę uwierzyć ,że Emma pamięta tylko Henriego ,ale nie pamięta rodziny.Mam nadzieję ,że Henry ją szybko z tego wyciągnie , no i mamy potwierdzenie ,że to nie żaden sen który się dzieje w głowie Emmy tylko klątwa Czarnej Wróżki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko to mi się kojarzy z Hurleyem/Hugo z Lostów i jego pobytami w szpitalu psychiatrycznym. Też była scena jak dostał tabletki a jego kolega mówił mu, że nie może ich brać, bo tak się dalej "truje"

    OdpowiedzUsuń