środa, 31 maja 2017

Vanessa Hudgens w OUaT?

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z artykułem TVLine, w którym napisali gdzie widzieliby aktorów ze skasowany seriali. W tym gronie znalazła się m.in. Vanessa Hudgens, która grała główną rolę w serialu Powerless (wielka szkoda, że usunęli, bo serial był czasami fajny). Więcej informacji w rozwinięciu. :)
powerless comic con 
TVLine dopasowało Vanessę właśnie do Once Upon a Time. Widzą ją w roli matki Lucy. Oczywiście to nie oznacza, że Vanessa tam wystąpi, ale nie możemy też tego wykluczyć, matkę Lucy może zagrać ktokolwiek i mam nadzieję, że niedługo dowiemy się kto będzie tą szczęściarą. :D
Co o tym sądzicie? Widzielibyście Vanessę w roli matki Lucy? Czekam na wasze komentarze, bo ja niestety natknęłam się na posty na instagramie, że Vanessa zagra matkę Lucy, a to okazało się nieprawdziwą informacją.
Ok, czekam na wasze komentarze. Możecie także pisać, co chcielibyście przeczytać na blogu. A w weekend powinien pojawić się post o conie we Francji. :D

10 komentarzy:

  1. Lubię Vanessę ,ale jakoś nie widzę ją w OUAT a tym bardziej w roli matki Lucy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak trochę z innej beczki. A mianowicie kogo bym widział w danej roli.

    Meg Foster jako Gothel z Zaplątanych, która za wszelką cenę chce być znów młoda
    Michael Emerson jako Sędzia Frollo
    Vincent D'Onofrio jako Ratcliffe
    Lance Reddick jako Dr. Facilier
    Ioan Gruffudd jako Dracula

    OdpowiedzUsuń
  3. A kogo chcielibyście zobaczyć w OUAT?
    Ja chciałabym rozwinięcia historii Roszpunki (moja ulubiona bajka Disney to "Zaplątni").

    Moje propozycje aktorów, którzy mogli by zagrać w Once'owej wersji:
    * Roszpunka - Holliday Grainger
    * Flynn Rider - David Oakes
    * Gothel - Lucy Lawless

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko, że Roszpunka w serialu była czarna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wiem...

      Usuń
    2. Tak w ogóle, to może właśnie Roszpunka będzie matką Lucy?

      Usuń
    3. No gdzie Roszpunka, wtedy Lucy musiała by być mulatką, a jest przecież latynoską.

      Usuń
    4. to pewnie moana/vaiana jest matką lucy.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi pasuje idealnie na jakąś porządną wiedźmę. Aż żal że to nie ona była czarną wróżką.

    OdpowiedzUsuń