niedziela, 7 maja 2017

Tłumaczenie "The Queen Sings"/"Love Doesn't Stand a Chance"

Cześć. Dzisiaj mam dla was tłumaczenie dwóch piosenek. Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do rozwinięcia. Mam nadzieję, że tłumaczenie się przydaje. ;)
 
"The Queen Sings"/"Love Doesn't Stand a Chance"

"Królowa Śpiewa"/"Miłość Nie Ma Szansy"

Zła Królowa:
Lustereczko, lustereczko na ścianie
Jestem torturowana jakimś zaklęciem
Lustereczko, lustereczko na ścianie
Proszę, wyciągnij mnie z tego piekła

Magiczne lustereczko:
Śnieżka i Charming pomyśleli życzenie
I teraz wszystko się zmieniło

Zła Królowa:
No świetnie, ty śpiewasz też?
To wszystko jest nienormalne

Magiczne Lustereczko:
Zaklęcie tak silne jak te
Nie będzie łatwo zdjąć
Twoja klątwa może się nie udać
Z twoim królestwem słodko śpiewającym...

Gburek: 
To czas do pracy, chodźmy
Nic mnie nie wkurzy
Z hi hi hi i ho ho ho
Będę kopał, kopał i gwizdał

Geppetto:
On jest prawdziwy i nie jest zabawką
Jest życie, aby się nim cieszyć
Wesołe rzeczy
Nie ma żadnych sznurków
Bo jest moim prawdziwym chłopcem

Babcia:
La la, księżniczka w drodze
La la, myślałam, że jestem stara i siwa
Niedługo nadejdą szczęśliwe czasy!

Śnieżka i Charming:
Wygląda na to, że znaleźliśmy szczęśliwą broń
Pozwólmy naszej piosence pokazać potężną magię
Którą możemy stworzyć!

Zła Królowa:
Wystarczy! Więc... Charmingowie myślą, że ich miłość
Jest tak silna, że może mnie pokonać?
Cóż, jest jedna rzecz, o której nie wiedzą...
Lustereczko, lustereczko/ Nie może być wyraźniejsze
Ta miłość jest stratą czasu
Jestem tu by ci powiedzieć
Z miłosnymi zaklęciami
Nie możesz równać się z moją siłą
Raz kochałam i się nauczyłam
Miłość jest słabością
Miłość zostawi cię zranionego...

Do diabła z miłością/Do diabła z nadzieją
Nie potrzeba ślepej wiary/Aby dać radę
Lub inspirujących pieśni w moim sercu
Mam magię, której potrzebuję
Do moich najmroczniejszych czynów
Miłość czasami może przeszkodzić
Ale miłość nie ma szansy
Miłość nie ma szansy!

Lustereczko, lustereczko
Czas już się zbliża/Na rzucenie klątwy
Te miłe uczucia/Które nimi wirują
Niedługo się odwrócą!

Do diabła z miłością/Do diabła z nadzieją
Nie potrzeba ślepej wiary/Aby dać radę
Lub inspirujących pieśni w moim sercu
Mam magię, której potrzebuję
Do moich najmroczniejszych czynów
Miłość czasami może przeszkodzić
Ale miłość nie ma szansy
Miłość nie ma szansy!

Ukradła moją szansę na prawdziwą miłość
To właśnie mi ona zrobiła
Teraz ta mała suka będzie sobie życzyła
Żeby nigdy mnie nie poznała

Do diabła z miłością/Do diabła z marzeniami
Do diabła z intrygami dobroci
Wyrwę im piosenkę z ich serc
Mam magię, której potrzebuję
Do moich najmroczniejszych czynów
Patrz jak moja klątwa niszczy ten romans
Oh, miłość nie ma szansy
Nie, nie, miłość nie ma szansy!

Jak podoba wam się piosenka? Jak już pisałam trochę się zdziwiłam, że Zła Królowa wyzwała Śnieżkę od suki, ale się jej nie dziwię. Czasami się dziwię, że nie używają w tym serialu ostrzejszych słów, ale przecież to serial "familijny". XD Czekam na wasze komentarze o piosence, a następne tłumaczenie to będzie piosenki "Wicked Always Wins". :D







1 komentarz:

  1. Piosenka jest świetna Lana ma wspaniały głos.

    OdpowiedzUsuń