niedziela, 7 maja 2017

Tłumaczenie "Charmings vs. Evil Queen"

Cześć. Przychodzę do was z kolejnym tłumaczeniem piosenki, a jest to "Charmings vs. Evil Queen". Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :)
 
"Charmings vs. Evil Queen"

Śnieżka & Charming:
Jest tu potężna magia/Kiedy dwa serca są jednym
Potężna magia/Jasna jak słońce
Dobro będzie triumfowało/A zło zostanie cofnięte
Kiedy odważysz się posłuchać miłości
Bo miłość jest najpotężniejszą magią

Śnieżka & Charming:
Ze wszystkich!

Zła Królowa:
Do diabła z miłością/Do diabła z nadzieją
Nie potrzeba ślepej wiary/Aby dać radę
Lub inspirujących pieśni w moim sercu
Mam magię, której potrzebuję
Do moich najmroczniejszych czynów
Miłość czasami może przeszkodzić
Ale miłość nie ma szansy
Nie, Nie, miłość nie ma --

Śnieżka & Charming:
To potężna magia/Kiedy dwa głosy się wznoszą
Mamy jeszcze więcej nadziei/Na to, co na nas czeka

Zła Królowa:
Raz kochałam i się nauczyłam
Miłość jest słabością/Miłość zostawi cię zranionego

Śnieżka & Charming:
Nic nas nie powstrzyma/Nie, już nie

Śnieżka & Charming:
Z zagrożonym przeznaczeniem naszej córki
Wygląda na to, że znaleźliśmy szczęśliwą broń
Pozwólmy naszej piosence pokazać potężną magię
Którą możemy stworzyć!

Zła Królowa:
Szczęśliwe zakończenia zobaczycie
Ale szczęśliwe zakończenie będzie moje!
Miłość nie ma/Szansy!

Zła Królowa:
Mam was tam, gdzie teraz chciałam/Niedługo wasze zaklęcie będzie złamane
Zobaczmy jacy silni jesteście/Kiedy wszystko jest mówione...

Co sądzicie o tej piosence? Podoba wam się taka walka na głosy? :D Czekam na wasze komentarze. A następna piosenka to Emma's Theme! :)








1 komentarz:

  1. Po tytule piosenki spodziewałam się jakiegoś Rap Battle, ale to też mi się podoba. Czekam na tłumaczenie Emma's Theme

    OdpowiedzUsuń