piątek, 12 maja 2017

Rebecca Mader usunięta z serialu

Cześć. Jak już pewnie słyszeliście, niestety, ale Rebecca Mader została usunięta z serialu. Więcej informacji w rozwinięciu. 
 
Kilka godzin temu, takim postem podzieliła się z nami  Rebecca na swoim instagramie:
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 

bexmader To moich Drogich Pretties (fani Bex),
Najpierw chciałabym zacząć gratulacjami dla Adama, Eddiemu, Lanie, Bobby'emu i Colinowi za przedłużenie Once Upon a Time! Jest naprawdę szczęśliwa z waszego powodu i najważniejsze dla fanów, którzy będą włączać telewizory w każdym tygodniu, aby zobaczyć, gdzie na zabiorą teraz.
Wielu z was pytało się mnie, czy dołączę do obsady w sezonie 7, więc chciałam was poinformować osobiście, że niestety, ale nie. To nie był mój wybór, ale decyzja twórców serialu, którą szanuję i rozumiem. 
Najważniejszą rzeczą jest to, że wy wszyscy wiecie, ile dla mnie znaczycie. Mówię o tym często w sieci oraz osobiście, że bycie częścią tak specjalnego serialu, zmieniło w pewnym sensie czyjeś życie. To wiele dla mnie znaczy. Jestem tutaj, aby wam powiedzieć, że jedyną osobą, która się zmieniła, jest ja. Nie tylko przez granie, świetnie napisanej i wielowymiarowej postaci, ale też przez sam fandom. Słyszałam wasze historie,wasz ból, wasze walki, wasze sukcesy i naprawdę was rozumiałam. Wiele się nauczyłam. Wydoroślałam. Jestem lepszą osobą dzięki wam, fanom i każdemu, kto dał mi możliwość zagrania tak kultowej postaci.
Gratulacje wszystkim i dziękuję! Nie mogę się doczekać następnej. Zapraszam was do dołączenia do tej przygody.
Zmieniłam się na zawsze. I jestem podła. A Podłość Zawsze Wygrywa.
Na zawsze wasza, 
Bex

Co sądzicie o usunięciu Bex z serialu? Ja już mam swoją teorię o dalszej części serialu. Jak na razie wszystko mi pasuje. :D Czekam na wasze komentarze. Będziecie tęsknili za Zeleną? Polubiliście Bex przez ten serial? Piszcie w komentarzach.
 

5 komentarzy:

  1. Szkoda,że twórcy postanowili usunąć postać Zeleny z serialu, serio myślałam ,że w 7 sezonie zobaczymy więcej ich siostrzanej relacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam pokochałam Bex dzięki OUAT! Jestem szczerze dotknięta jej odejściem, a szczególnie tym, że została wyrzucona. Co innego byłoby gdyby sama odeszła, tak jak np. Jennifer.
    A czy ktoś pomyślał o Reginie? Nie dość, że zabili jej Robina, to teraz jeszcze odbiorą siostrę i być może syna? Ma zostać całkiem sama? Nie da sobie z tym wszystkim rady dziewczyna i jest mi jej strasznie szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No strasznie potraktowali Bex bo nawet nie dali jej szansy zdecydować czy odchodzi ,czy zostaje.Ale raczej by została bo widać ,że kocha ten serial i swoją rolę.Właśnie szkoda mi Reginy , nie dość ,że zabili jej Robina to teraz praktycznie odebrali jej całą rodzinę .

      Usuń
    2. Btw pomimo ,że lubię Colina to uważam ,że lepiej by było jakby jego usunęli z serialu bo kompletnie nie widzę jego wątku bez Jen.A właśnie jakby zostawili Bex przynajmniej Regina by miała siostrę skoro nie będzie Emmy,Henriego ,Snow i Davida ,a teraz Regina zostanie kompletnie sama.

      Usuń