sobota, 27 maja 2017

Propozycje seriali i filmów

Cześć. Postanowiłam zrobić post z propozycjami filmów i seriali, żeby wreszcie coś się pojawiło na blogu. Mam nadzieję, że coś wam się spodoba i sięgniecie po produkcję. W tych filmach i serialach oczywiście pojawiają się aktorzy z OUaT. Z niektórymi jeszcze nic nie oglądałam, więc nie bijcie. :D Może wy mi także coś polecicie? Oczywiście zapraszam do rozwinięcia. ;)
Znalezione obrazy dla zapytania watching tv gif 

Dr House
To jest klasyk, który chyba każdy oglądał, chociażby na urywki. W serialu występuje nasza serialowa Emma Swan, czy Jennifer Morrison. Serial skupia się na grupie lekarzy, na której czele stoi Dr House. Diagnozują oni nietypowe choroby i niejednokrotnie ratują ludzkie życie. Bardzo polecam wam ten serial. Ja uwielbiam seriale medyczne i chyba dlatego uwielbiam ten serial. Do tego mamy świetne postacie lekarzy. Jeżeli jeszcze nie oglądaliście Dr House'a to sięgnijcie po niego! Ja sobie oglądam cały serial od początku. :D
 Znalezione obrazy dla zapytania dr house gif cameron

Miami Medical
A jeżeli jesteśmy już przy serialach medycznych, to parę słów o genialnym serialu Miami Medical. Występuje tam nasza ukochana Lana Parrilla, która moim zdaniem świetnie spisuje się w roli lekarza. Po serial sięgnęłam ze względu na Lanę i też dlatego, że serial ten miało mało odcinków, przez co bardzo ubolewam. Serial także skupia się na grupie lekarzy, którzy w Miami ratują ludzkie życie. Serial jest świetny do tego genialna Lana. Byłam w szoku, że został usunięty po 13 odcinkach.
Znalezione obrazy dla zapytania miami medical gif

Pożyczony narzeczony
O tym filmie już wam kiedyś pisałam. Ja osobiście uwielbiam takie komedie, więc ta nawet mi się spodobała. W tym filmie występuje Ginnifer Goodwin, czyli serialowa Śnieżka. Film opowiada o dwóch przyjaciółkach Rachel i Darcy. Ta druga przygotowuje się do ślubu z Dexem. Jednak pewnego dnia Rachel budzi się obok narzeczonego Darcy. Jeżeli macie trochę wolnego czasu i chcecie się odstresować to polecam ten film. :D Nie jest on jakiś wybitni, ale można się trochę pośmiać. No i jeszcze jest słodki John Krasinski. ;D
Znalezione obrazy dla zapytania something borrowed gif

Thor
Z Ginnifer mogłabym polecić jeszcze z dwa filmy, ale teraz przyszedł czas na Josh'a! Ostatnio w telewizji leciał Thor, ciągle prosiłam żeby puścili no i puścili. :D I oczywiście dla Josh'a obejrzałam ten film i okazało się, że był naprawdę fajny. Film skupia się na postaci Thora, któremu ojciec Odyn odbiera moce i zsyła za karę na Ziemię. Film naprawdę fajny, tylko szkoda, że tak mało Josh'a. :D
Znalezione obrazy dla zapytania thor josh dallas gif


Twój na zawsze
No i ostatnia propozycja filmu, w którym występuje Emilie de Ravin. O tym filmie pisałam ostatnio, ponieważ leciał na TVN 7 i właśnie wtedy go obejrzałam. I zaskoczył mnie, ponieważ był genialny, aż nie mogłam się pozbierać po zakończeniu. Głównym bohaterem filmu jest Tyler, który zostaje pobity przez policjanta. W akcie zemsty postanawia uwieść jego córkę Ally, którą gra Emilie. Film ten bardzo polecam i mam nadzieję, że się na niego skusicie, chociażby dla Emilie.
Podobny obraz

I jak wam się podoba taki post? Spokojnie mogłabym zrobić drugą część takiego posta, ponieważ nie wspomniałam jeszcze o paru klasykach. Oglądaliście coś z tej listy? Zamierzacie coś obejrzeć? Czekam na wasze komentarze. I dopiero teraz przy pisaniu tego posta, zorientowałam się, że nie obejrzałam nic z moim ulubieńcem Colinem, ale będę miała szansę coś obejrzeć. :D A i jeszcze mała informacja, w najbliższym czasie wstawię też notatkę o conie w Paryżu. Więc coś się zacznie dziać na blogu. A ja czekam na wasze komentarze i idę oglądać Dr House. :D

7 komentarzy:

  1. Ja oglądałam Miami Medical i ten serial podbił moje serduszko ♥ Również jestem zdziwiona że został usunięty po tak krótkim czasie, bo był naprawdę dobry, miał świetną obsadę i zapowiadał się na pozycję mogącą konkurować z Grey's Anatomy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z twoich propozycji wszystko widziałam oprócz tego serialu Miami Medical.House'a ostatnio wszystkie sezony oglądałam na Foxie i Fox zaś puszcza go od początku więc jak ktoś nie widział to polecam ,leci przez cały tydzień o 14.25 po 2 odc.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.okiemkrytyka.com/ser/rczs/szg/serialowy-zawrot-glowy-dawno-dawno-temu/ Nie wiedziałem, gdzie wrzucić. Kilka teorii na temat 7 sezonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam już te teorie ,najbardziej mi się podoba jakby zrobili ten sezon w formie wielkiej wyprawy.

      Usuń
  4. A może zrobisz listę twoich ulubionych filmów i seriali, ale niekoniecznie z aktorami grającymi w OUAT?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będziecie zainteresowani to z przyjemnością stworzę takiego posta. :D

      Usuń
    2. Właśnie szukam ciekawych seriali do oglądania na wakacje, więc jak najbardziej jestem zainteresowana :)

      Usuń