piątek, 19 maja 2017

Lana Parrilla | Build Series

Cześć. To już ostatni post ze starym wydarzeniem, obiecuję. :D Totalnie zapomniałam, że Lana miała jeszcze wywiad w Build. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :)
A więc 5 maja Lana pojawiła się także na wywiadzie w Build. Mi akurat udało się oglądać transmisję na żywo na ich oficjalnym profilu na facebooku. Wywiad jest dosyć długi, ale jeżeli dobrze znacie angielski to zapraszam do obejrzenia. Wywiad był przeprowadzony jeszcze przed musicalowym odcinek, więc też to tak przeżywają. :D
Jak podoba wam się wywiad? Ja się rozpłynęłam w momencie, kiedy podeszła do tej małej dziewczynki, która nie chciała zadać pytania, bo tak się wstydziła. :D Ja też tak chcę. Czekam an wasze komentarze.

4 komentarze:

  1. BŁAGAM przetłumacz to bo ni w ząb nie rozumiem a Lanę uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się strasznie podobał ten moment z małą dziewczynką! Boże, ile bym dała, żeby znaleźć się wtedy na jej miejscu :D
    Tamten dzień był dla Lany bardzo pracowity, jestem z niej mega dumna że dała radę ♥
    Podobał mi się także moment, w którym ktoś zapytał Lanę o relacje Reginy z Henrym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wywiad , a ten moment z tą dziewczynką był uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś przetłumaczyć?

    OdpowiedzUsuń