sobota, 6 maja 2017

Tłumaczenie "Powerful Magic"

Cześć. Widzę, że większa część z was chce przetłumaczone piosenki, a więc biorę się do roboty, bo przede mną 7 piosenek do przetłumaczenia. Tłumaczę wszystkie piosenki, ponieważ ABC udostępniło taką "książkę" z tekstami piosenek, którą możecie pobrać tutaj: [link] Piosenki będę tłumaczyła w takiej kolejności jak w tej książce. Przypominam, że piosenka "Revenge Is Gonna Be Mine" jest już przetłumaczone: [klik] A teraz piosenka Śnieżki i Charminga "Powerful Magic". Zapraszam do rozwinięcia. :)
 
"Powerful Magic"/"Potężna Magia"
Śnieżka:
Dzień dobry, przyjacielu
O mój drogi, coś tu nie gra
Bo wszystkie moje słowa
Zmieniają się w piosenkę
Rytm wydobywa się
Z głębi mojej duszy
Mówię, w sposób,
Którego nie mogę kontrolować!

Charming:
Ahhhh!
Co tu się dzieje?
Ktoś rzucił zaklęcie lub klątwę
Bo to, co powiem
Zmienia się w pieśń
Mój głos po prostu się wznosi
Nie wiedziałem, że tak może
A teraz to śpiewam
I moja, brzmię nieźle!

Co może być przyczyną?

Śnieżka:
Myślę, że wiem, mój kochany
Wszystko to przez życzenie, które pomyślałam
Do gwiazdy na niebie
Z muzyką w naszych sercach
Pokonamy Złą Królową

Charming:
Jak?

Śnieżka:
Bo miłość wyrażona poprzez piosenkę
Jest bronią, której Zła Królowa nigdy nie widziała!

Oboje:
Jest tu potężna magia
Kiedy dwa serca są jednym
Potężna magia
Jasna jak słońce

Charming:
Dobro będzie triumfowało
A zło zostanie cofnięte
Kiedy odważysz się posłuchać miłości

Oboje: 
Bo miłość jest najpotężniejszą magią
To potężna magia
Kiedy dwa głosy się wznoszą

Śnieżka:
Mam jeszcze więcej nadziei
Na to, co na nas czeka

Charming:
Nic nas nie powstrzyma
Nie, już nie
Patrz, jak twoje marzenie się spełnia

Oboje:
To jest to, co miłość i jej potężna magia mogą zrobić
Poczuj piosenkę w naszych sercach
To stąd pochodzi ta magia

Śnieżka:
Oh, rośnie w siłę z każdym dźwiękiem

Charming:
Wydobywa się słodko z mojego gardła!

Śnieżka:
Każdy wers kończy się rymem

Oboje:
Nie wiem jak, ale jest podniosła
Z tak silną melodią
Jak to może pójść źle?

Z naszą potężną magią
Teraz mamy sposób
Bo miłość może pokonać
Klątwy, trucizny lub fasolki
I nieszczęśliwe zakończenie
Niech będzie Królowej
Z zagrożonym przeznaczeniem naszej córki
Wygląda na to, że znaleźliśmy szczęśliwą broń
Pozwólmy naszej piosence pokazać potężną magię
Którą możemy stworzyć!

Piszcie w komentarzach jak podoba wam się ta piosenka oraz czy chcecie dalej tłumaczenia. Kolejną piosenką byłoby "The Queen Sings"/"Love Doesn't Stand a Chance". Więc piszcie czy chcecie tłumaczenie wszystkich piosenek czy tylko jakiś wybranych.  :)




1 komentarz:

  1. Ta piosenka jest świetna bajkowa wręcz pasująca do Snow i Charminga.Josh i Ginny mają świetne głosy ,słyszałam ,że Ginny obawiała się śpiewać niepotrzebnie bo naprawdę świetnie jej śpiewanie wyszło.Możesz wszystkie piosenki przetłumaczyć .

    OdpowiedzUsuń