niedziela, 7 maja 2017

Tłumaczenie "Emma's Theme"

Cześć. Mam dla was tłumaczenie przedostatniej piosenki, czyli "Emma's Theme". Na tłumaczenie tej piosenki najbardziej czekałam. :D Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do rozwinięcia.
 


"Emma's Theme"/"Piosenka Emmy"

Emma:
Kiedyś żyłam w mroku
Tam, na własną rękę
Zostawiona, aby stawić się światu samotnie
Wszystko wydawało się beznadziejne
Żadnych szans na uwolnienie się
Nie mogłam usłyszeć piosenki we mnie...

Pewnego razu
Piosenka natchnęła ich: bądźcie odważni
Oddali mnie ze względu na me przeznaczenie
Byłam jedną, która uratuje
Świat od twojej czarnej magii
I podłych rzeczy, które robisz
Umieścili piosenkę w moim sercu
Potężniejszą od ciebie...

Wszystkie lata uciekania
Nie, już nie
Wiem po co żyję
Już więcej nie szukam
Okazuje się, że przez cały czas
Odpowiedź była we mnie z piosenką

Jak podoba wam się ta piosenka? Moim zdaniem jest świetna, a Jen ma genialny głos. Czekam na wasze komentarze. ;)





1 komentarz:

  1. Piosenka jest świetna idealnie pasuje do Emmy , a Jen ma genialny głos.

    OdpowiedzUsuń