niedziela, 7 maja 2017

Tłumaczenie "Wicked Always Wins"

Cześć. Przychodzę do was z kolejnym tłumaczeniem piosenki. Teraz czas na piosenkę Zeleny "Wicked Always Wins". Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. ;)
 
"Wicked Always Wins"/"Podłość Zawsze Wygrywa"

Zelena:
Nareszcie moment, który miałam nadzieję, że nadejdzie
Moment, w którym uświadomiłby sobie, że wybrał tą złą
Nie ma klątwy, którą mogłabym rzucić, żeby sprostać temu uczuciu
Ból, który znałam, kiedy Rumple nie odwzajemnił mojego uczucia
W końcu Regina pozna ten ból, kiedy jej życie się rozpadnie
Nagle przyszłość wygląda bardziej kusząco
Raz byłam przepełniona złością/Teraz będę się cieszyła życiem
To jest takie elektryzujące/Patrzeć jak jej wszystkie marzenia legną w gruzach

Oh, polecę w stronę jutra/ Moja siostra pełna smutku
Nareszcie płaci za swoje grzechy
Będę się uśmiechał, gdy ona będzie płakała/W środku ona powoli umiera
Ucząc się, że podłość zawsze wygrywa
Oh, zło może być potężne
Ale podłość zawsze wygrywa

Jeśli mama mogłaby zobaczyć mnie teraz, bardzo by żałowała
Bo mogłaby być świadkiem zdobywania przez podłość całej chwały
Ona poszła i zrobiła z Reginy królową/I moja krew się gotuje
Ale to cała historia/Czas, kiedy wszyscy zrozumieli
Co oni nazywają "zielonym z zazdrości"/Ja po prostu nazywam "dobrze wyglądać"

Oh, polecę w stronę jutra/ Moja siostra pełna smutku
Nareszcie płaci za swoje grzechy
Żadnej walki/Jej życie było takie magiczne
Niczego nie doceniała
Teraz będzie marzyła o tym, co mogłoby być
Oh, zło może być potężne
Ale podłość zawsze --

Chwila, po co bawić się jej śmiercią, kiedy mogę użyć tego na moją korzyść...

Dam jej magiczny podarunek/Żeby pokonać Charmingów
Kiedy Regina zwycięży/Rzucę prosto w miasto
Kiedy dowie się, że zaklęcie było moje
Oh, Rumple -- zobaczy
Że powinien wybrać mnie!

Więc polecę w stronę jutra/Rozkoszuję się jej smutkiem
Kiedy lepszy dzień się zacznie
Tym razem
Nikt mnie nie powstrzyma/Żadne zło mnie nie zatrzyma
Oh, podłość zawsze wygrywa
Szczęśliwe zakończenie będzie moje
Bo podłość zawsze wygrywa!

Jak podoba wam się piosenka Zeleny? Ja na początku byłam zaskoczona, bo piosenka brzmi tak miło i radośnie, a myślałam, że będzie to coś w stylu piosenki Złej Królowej. Piszcie w komentarzach co sądzicie, a następna piosenka to "Charmins vs. Evil Queen". :)





1 komentarz:

  1. Też zdziwiłam się radosnym brzmieniem piosenki, ale potem wsluchalam sie w tekst.

    OdpowiedzUsuń