sobota, 6 maja 2017

Script tease #1, #2 i #3 z odcinka 6x20

Cześć. Przepraszam, że tak was zasypuję postami, ale tego tyle jest i chcę, żebyście ze wszystkim byli na bieżąco. A dzisiaj przypomniało mi się, że przecież nie wstawiłam żadnego script tease z przyszłego odcinka, ale na szczęście nie jest ich dużo. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Śnieżka/Charming
Bo miłość jest najpotężniejszą magią.
To potężna magia
Kiedy brzmią dwa głosy

 
Emma
Killian --

Podchodzi do niej. UPRZEJMIE. Życzliwie --

Hak
Pozwól mi pomóc.

 
Emma
Niech zgadnę -- jesteś tutaj, żeby wybić mi z głowy pomysł, żeby iść i postawić się Czarnej Wróżce.

Henry
Nie. Jestem tu, żeby ci powiedzieć, że dobrze robisz.

Jak podobają wam się script tease? Czekam na wasze komentarze. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz