niedziela, 14 maja 2017

Teoria o sezonie 7

Cześć. Dzisiaj mam dla was taką teorię na temat sezonu 7. Znalazłam czyjś wpis w takiej aplikacji, dzięki któremu dopisałam dalszą część teorii. A wczoraj zobaczyłam, że czytelniczka Zuza ma także podobną teorię, więc teraz chciałabym o niej wam napisać. :D
Znalezione obrazy dla zapytania villains don't get happy endings ouat gif

Na wstępie chciałabym napisać, że w tej teorii nowy aktor Andrew J. West nie zagra dorosłego Henry'ego. Jest to też moja pierwsza teoria, więc jeżeli będzie dosyć chaotycznie to przepraszam. :D
Kilka dni temu w aplikacji o OUaT zobaczyłam czyjś wpis i jak na złość nie zapisałam go. Ale chodziło tam o to, że w serialu zostaną 3 postacie ze starej obsady:
Regina
Kapitan Hak
Rumple,
którzy kiedyś byli złoczyńcami, dwójka zmieniła się, a ten ostatni to ciężko określić. :D Dostali także swoje szczęśliwe zakończenia, a jak wiemy:
Znalezione obrazy dla zapytania villains don't get happy endings ouat gif
złoczyńcy nie dostają szczęśliwych zakończeń.

I, jeżeli dobrze pamiętam, ten wpis skończył się chyba w tym momencie.

Moim zdaniem, sezon 7 mógłby skupić się na tym, że ci złoczyńcy będą próbowali odzyskać swoje szczęśliwe zakończenia albo radosne początki.
Jak już wiemy, większość starej obsady odchodzi albo została usunięta z serialu, co by pasowało do tego. Zostali nam:
Regina, która straciłaby siostrę Zeleną oraz syna Henry'ego
Kapitan Hak, który straciłby żonę Emmę
Rumple, który straciłby Belle oraz, może, syna Gideona
(Do Reginy i Haka można by było też dopisać Snowing jako rodzina i przyjaciele, a do Haka też Henry'ego; a jeżeli ktoś miałby wątpliwości, co do Zeleny jako szczęśliwego zakończenia Reginy, moim zdaniem Zelena od zawsze była szczęśliwym zakończeniem siostry, bo jak sama powiedziała:  )
Znalezione obrazy dla zapytania villains don't get happy endings ouat gif 

I w taki sposób dochodzę do sedna tej teorii. Myślę, że Regina, Killian oraz Rumple spotkają nowego bohatera, który w przeszłości stracił swoje szczęśliwe zakończenie,  i łączą razem siły, żeby zawalczyć o swój szczęśliwy początek.
A jeszcze wracają do postaci, które odchodzą z serialu to nie myślę, że wszystkie zostaną zabite, ale może utkną w innym świecie czy coś w tym stylu, ale myślę, że nie umrą. :D

I tak jak napisała czytelniczka Zuza, którą pozdrawiam :D ,  podróżowaliby po różnych krainach i zostałyby rozwiązane także wszystkie historie jak np. kim jest ojciec Lily, jak potoczyły się losy Dorotki i Ruby itd.
Znalezione obrazy dla zapytania villains don't get happy endings ouat gif

Mam nadzieję, że ta teoria jest dosyć zrozumiała. :D Czekam na wasze komentarze, co sądzicie o tej teorii. Myślę, że po dzisiejszym finale rozwieją wszystkie nasze wątpliwości i dowiemy się, na czym skupi się sezon 7.

 Przy tym poście chciałabym wam też ładnie podziękować za to, że odwiedzacie tego bloga i komentujecie wszystko, dzielicie się swoimi teoriami oraz opiniami. Jest mi bardzo miło, kiedy czytam wasze wszystkie komentarze. :) Dziękuję wam także za 70 000 wyświetleń, nigdy bym się nie spodziewała takiej liczby wyświetleń.
I jeszcze tak na koniec, chciałabym pozdrowić Angelikę Pyrkosz, wracając do ostatniego posta, tak to o twoim komentarzu wspominałam. :D I w 100% zgadzam się z tobą, że OUaT zaczęliśmy przecież oglądać ze względu na fabułę.

Ok, czekam na wasze komentarze. No i przypominam, że dzisiaj czeka nas finał sezonu 6 i specjalny odcinek OUaT. :)







7 komentarzy:

  1. Mam nadzieje że ta teoria okaże się prawdziwa bo cholernie nie chce dorosłego Henry'ego. A takie pytanie gdzie ogladasz odcinek na żywo i o której godzinie on się zaczyna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O 1.00 w nocy jest specjalny odcinek, w którym obsada i producenci będą wspominali najlepsze momenty z serialu, a o 2.00 i do 4.00 leci finał sezonu. Ja oglądam tutaj: http://www.stream2watch.cc/live-television/united-states/abc-live-streaming

      Usuń
    2. A czy ten odcinek specjalny będzie można obejrzeć w internecie później?

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że tak, ale może nie być do niego polskich napisów.

      Usuń
  2. Ta teoria bardzo mi się podoba , też nie chcę dorosłego Henriego bo jakoś tak przyzwyczaiłam się już do Jareda i mam nadzieję ,że zobaczymy go jeszcze w 7 sez.Czytałam ,że losy Emmy i tego nowego gościa mają się ze sobą zetknąć w finale,tak więc ten nowy gościu może być nowym wybawicielem .Jak wiemy Emma,Henry ,Zelena i Charmingowie przeżyją , co do Belle to mam przeczucie ,że to jednak ona umrze w finale , bo przecież Gideon nie jest główną postacią , a mamy mieć śmierć głównej postaci w finale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww, dziękuję za pozdrowienia! Również Cie pozdrawiam i osobiście stwierdzam, że wchodzę na Twojeto bloga 15 razy dziennie, ahaha. Dziękuję za to, ze go prowadzisz i ciesze sie mega, ze nigdzie sie nie wybierasz - mimo, ze ouat będzie mial swoj nowy początek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do teorii ma sens i jest dobra, ale idąc tym tropem doszłam do wniosku, że moze to Zelena zginie. W koncu oma tez byla zloczyncą więc powinna zostać. Jeśli tak by sie stalo - moje serduszko by tego nie przezylo.

      Usuń