czwartek, 4 maja 2017

Piosenka "Love Doesn't Stand a Chance"

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z nowym sneak peekiem, a jest to piosenka Złej Królowej. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :)
Co sądzicie o tej piosence? Podoba wam się Zła Królowa w takiej wersji? :D Powiem szczerze, ja na początku trochę się uśmiałam. I myślę, że to będzie genialny odcinek. XD Czekam na wasze komentarze. I jeszcze mam pytanie, czy chcielibyście tłumaczenie tych dwóch piosenek? Znalazłam tekst do piosenki Haka a do tej są napisy angielskie już w filmiku, więc jeżeli jesteście zainteresowani to piszcie w komentarzach. Nie będziecie musieli czekać na tłumaczenie odcinka, jak przetłumaczę piosenki, a myślę, że jeszcze coś wyjdzie. :D Więc czekam an wasze komentarze. ;)

4 komentarze:

  1. Zła Królowa jest GENIALNA!!! Przesłuchałam tą piosenkę z 10 razy i ciągle mi mało! No po prostu mega! :D
    Ja tam bym chciała lyrics obu piosenek i tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta piosenka nazywa się "The Queen Sings". W "Love Doesn’t Stand a Chance" śpiewa tylko Zła Królowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przykład na tej stronie jest napisane, że to piosenka "Love Doesn't Stand a Chance": http://tvline.com/2017/05/03/once-upon-a-time-musical-video-evil-queen-love-doesnt-stand-chance/
      Wydaje mi się, że ten krótki kawałek, w którym Królowa śpiewa z lustereczkiem i kiedy widzi wszystkich śpiewających, to jest właśnie piosenka "The Queen Sings", a później jest to "Love Doesn't...". Co oznacza, że mamy te dwie piosenki w jednym filmiku. ;)

      Usuń
  3. EQ jest genialna Lana ma świetny głos , a piosenka bardzo mi się podoba.Też sądzę ,ze to będzie genialny odcinek.Możesz dać tłumaczenie tych obu piosenek.

    OdpowiedzUsuń