niedziela, 26 lutego 2017

Script tease #4 z odcinka 6x11

Cześć. Dzisiaj na twitterze Adama pojawił się nowy script tease z odcinka 6x11. Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do rozwinięcia. :)
Robin Hood
A teraz naszyjnik, jeśli można, moja damo.

Regina tylko się wpatruje.

Emma
Daj mu. On cię nie zna.

Jestem taka podekscytowana! Nie mogę uwierzyć, że odcinek jest już za tydzień! Nie mam pojęcia jak ja w przyszły poniedziałek wstanę do szkoły. Jak na złość jutro akurat mam wolne, szkoda że nie przyszły poniedziałek, ale mówi się trudno.
Jak wam się podoba script tease? Do tego mam dla was scenę z odcinka (nagrywane na TVFest), w której widzimy, że Robin wrócił razem z Emmą i Reginą do Storybrooke. :)

2 komentarze:

  1. Ahahaha widziałam tę sceną na yt mina Haka na wieść o tym jak wyglądał w zaczarowanym świecie bezcenna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie! I to głupie uczucie kiedy wstajesz rano wiedząc że nowy odcinek jest już w internecie, a ty musisz iść do szkoły i przesiedzieć tam cały dzień! A o wejściu na Instagrama mowy nie ma, pełno tam spojlerów! Eh... Jak tu żyć? ;)

    OdpowiedzUsuń