piątek, 17 lutego 2017

30 Day Challenge: Dzień 13

Cześć. Przepraszam, że wczoraj nie pojawił się post z tej zabawy, ale nie było mnie do późna w domu i już nie opłacało mi się pisać. A więc zapraszam was do zaległego dnia. A zaraz pojawi się z dzisiejszego. Zapraszam do rozwinięcia. :)
Dzień 13: Czy chcesz szczęśliwego zakończenia dla Złej Królowej? Dlaczego/Dlaczego nie?
Hmm... Teraz nam trochę się pokomplikowało, ponieważ Regina i Zła Królowa to teraz dwie inne osoby, ale moja odpowiedź to tak. Bardzo się cieszyłam, kiedy Regina znalazła swoją prawdziwą miłość, było widać, że była szczęśliwa, ale jak zwykle trochę się pochrzaniło. Powróciła "Marian", a później Robin zmarł. Mam nadzieję, że Regina otrzyma swoje szczęśliwe zakończenie. :)




A czy wy chcecie, żeby Zła Królowa otrzymała szczęśliwe zakończenie? Piszcie w komentarzach, a już za chwilkę pojawi się drugi post z tej zabawy. :)

3 komentarze:

  1. Chciałabym żeby Regina dostała szczęśliwe zakończenie, ale EQ powinni pokonać, bo to jednak ta zła strona

    OdpowiedzUsuń
  2. W wersji, że EQ to Regina to zdecydowanie tak. Powinna je nareszcie otrzymać. Nie lubię wciąż patrzeć jak je traci i mam nadzieję, że z tym powrotem Robina w 6b, nie będzie tak, że zrobią Reginie nadzieję, a później znów zostawią ze złamanym sercem. Co do EQ jako złej strony Reginy, to nie jestem pewna. Nie chcę żeby się zmieniała, a złoczyńcy nie otrzymują szczęśliwych zakończeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym bardzo by Regina wreszcie dostała szczęśliwe zakończenie , bo zasługuje na nie.A EQ powinni pokonać bo nic już nie wnosi do fabuły , a jedynie wkurza tylko.

    OdpowiedzUsuń