piątek, 24 lutego 2017

30 Day Challenge: Dzień 21

Cześć. Dzisiaj mamy dwudziesty pierwszy dzień naszej zabawy, więc zostało już tylko dziewięć dni do powrotu serialu. Zapraszam do rozwinięcia. :)
Dzień 21: Twoja ulubiona historia? (któregoś z bohaterów)
Moimi ulubionymi historiami są, z pewnością, Emmy, Śnieżki, Reginy oraz Killiana. Lubiłam oglądać flashbacki tych wszystkich postaci. Mogliśmy się dowiedzieć jak wyglądało życie Emmy, kiedy nie znała swoich rodziców i mieszkała w domu dziecka. Uwielbiałam także oglądać flashbacki Reginy i Śnieżki, widzieliśmy, jak zaczęła się ich historia i co sprawiło, że Regina stała się zła. Ale największy sentyment mam chyba do historii Killiana, odcinki z jego flashbackami mogłabym oglądać w kółko. Uwielbiałam oglądać odcinki, w których była pokazana jego relacja z bratem oraz kiedy prowadził piracki styl życia. :)
 

A dla was czyja historia była najciekawsza? Piszcie w komentarzach. :)

6 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam flashbacki Reginy ♥ Snow też były całkiem niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam flashbacki Emmy,Reginy ,Snow oraz Killiana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Killiana, Snow, Emmy, Reginy i Charminga.

    OdpowiedzUsuń
  4. czy jest może już sneak peek z 6x11.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nic jeszcze nie ma. Zapraszam jednak do posta, w którym zamieszczone są spoilery z tego odcinka i parę zdjęć z tego odcinka: http://ouat-poland.blogspot.com/2017/02/atv-fest-2017.html

      Usuń