czwartek, 9 lutego 2017

30 Day Challenge: Dzień 6

Cześć Dzisiaj szósty dzień naszej zabawy i chciałabym na wstępie przeprosić, że tak późno wstawiam posta, ale trochę mi się przysnęło. Więc zapraszam was do rozwinięcia i zapoznania się z pytaniem. :)
Dzień 6: Twoja ulubiona scena?
O cholercia... Ciężki wybór, bo nie wiem czy wybierać sceny z moim ulubionym shipem czy jakąś rodzinną scenę. Dobra już chyba wiem! Moją ulubioną sceną jest takie prawie zakończenie odcinka 3x22. Scena pocałunku Captain Swan, ślub Rumbelle, szczęśliwa Regina z Robinem i Rolandem oraz Snowing z Nealem. Chociaż muszę przyznać, że uwielbiam jeszcze scenę z odcinka 6x08, a dokładnie chodzi mi tu o scenę, w której Henry tańczy z Violet a Regina i Emma ich obserwują. Oglądałam tą scenę w kółko i w kółko. Zapomniał jeszcze o tak genialnej scenie, że nie mogę sobie wybaczyć, że o niej nie wspomniałam. Otóż chodzi mi tu o scenę z odcinka 3x11, kiedy po klątwie Killian przyjeżdża do NY do Emmy i mówi jej, że rodzina jej potrzebuje i ją całuje, a ta kopie go w krocze. XD Nie mogę sibie wybaczyć, że o tym zapomniałam. :D

A wy którą scenę najbardziej lubicie? Piszcie w komentarzach, jestem bardzo ciekawa waszych odpowiedzi. :)

8 komentarzy:

  1. Trudniejszego pytania chyba się już nie da wymyślić..Prawie wszystkie sceny z CS, ta o której wspominałaś, to jak Hook powiedział Emmie, że wygra jej serce i ta jak jej powiedział, że jest survivor (jakoś lepiej to brzmi po angielsku xD) i ich wszystkie wspólne sceny w przeszłości w Zaczarowanym Lesie *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, mam pełno ulubionych scen. Ciężko mi wybrać. Hm, może zrobię tak, że napiszę ulubioną scenę z każdego sezonu? :D
    1 sezon - scena z odcinka 22, gdy Henry umiera i Emma go ratuje poprzez True Love's Kiss, a następnie Regina, która mówi mu, że go kocha.
    2 sezon - scena z odcinka 22, "Każdy widzi mnie jako Złą Królową. Pozwól umrzeć mi jako Regina."
    3 sezon - scena z odcinka 11, w którym wszyscy żegnają Emmę i Henrego. Najlepszy odcinek zaraz po 1x22! <3
    4 sezon - Emma poświęcająca się dla Reginy.
    5 sezon - ostatnia scena z odcinka 5x01, gdzie Dark Swan odwiedza swoich bliskich.
    6 sezon - Emma i Regina oglądające Henrego mającego swój pierwszy taniec ze swoją pierwszą dziewczyną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mnóstwo scen, więc chyba nie dam rady się zdecydować. Bardzo podobała mi się scena, kiedy Snow i Charming dotknęli tego drzewka powstałego z ich miłości i zobaczyli swoją historię, złamanie klątwy przez Emmę w finale sezonu pierwszego, pierwszy taniec Emmy i Hook'a, pierwszy pocałunek Belle i Rumpla, kiedy została przełamana jego klątwa, spotkanie Killian'a i Emmy, gdy wrócił z Podziemia, scena Reginy z Henrym jako niemowlęciem, kiedy opowiadała mu historię, ,,story time" Emmy i Hook'a. Mogłabym tak wymieniać chyba w nieskończoność i nie potrafię powiedzieć, która podobała mi się najbardziej. W OUaT było zbyt wiele uroczych momentów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Em, a można wybrać cały serial? :D Bo jak mam wymieniać wszystkie sceny, które były najsuper to do rana nie skończę xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie sceny z Captain Swan,pierwsze spotkanie Emmy i Henriego ,gdy Emma całuje umierającego Henriego i tym samym przełamuje klątwę .Gdy wszyscy żegnają Emmę i Henriego, serio dużo było w OUAT uroczych scen i prawie każda mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno się zdecydować. Lubię mnóstwo scen z CS, szczególnie pierwsze ,,kocham cię" Emmy do Killiana, oraz to gdy Hook powiedział jej, że jest jego szczęśliwym zakończeniem, pierwszy pocałunek, w zasadzie to uwielbiam chyba wszystkie ich sceny. Oprócz tego jeszcze ślub Snowing, pierwsze spotkanie Emmy i Henry'ego, przełamanie klątwy snu Snow przez Charming'a w sezonie pierwszym i szóstym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość scen z Hadesem i sceny z Sassy Reginą.

    OdpowiedzUsuń
  8. To ciężki wybór...scena z 1 sezonu jak Emma całuje Henrego w czoło, jak Emma i Henry opuszczali Storybrook i pierwszy pocałunek Emmy i Killiana w Nibylandii

    OdpowiedzUsuń