wtorek, 7 lutego 2017

30 Day Challenge: Dzień 4

Cześć. Dzisiaj mamy już dzień 4, zobaczycie szybko zleci. Widzę, że zabawa wam się podoba, ponieważ jest duża aktywność. Dzisiaj będziemy rozmawiali o najmniej lubianych postaciach żeńskich. Zapraszam do rozwinięcia.
Dzień 4: Najmniej lubiana postać żeńska?
Wszystkie główne bohaterki darzę wielką sympatią, więc żadnej nie wytypuję do tej kategorii. Jest jednak taka jedna postać, która tak mnie denerwuję, że na sam jej widok wywracam oczami, a jest Jasmine. To ciągłe jej gadanie o Agrabahu. Postać ta mnie tak denerwuje, że aż brak słów, natomiast aktorkę Karen uwielbiam. Mogę jeszcze do tego dodać Aurorę, oh jak mogłam zapomnieć o mojej "ukochanej" Violet. Niestety, ale to te postacie żeńskie mi nie podpasowały.

A wy których kobiet w serialu nie lubicie? Czekam na wasze komentarze. :)

7 komentarzy:

  1. Tutaj nie mam takiego jasno określonego typu. Chyba trochę nie przepadałam za Tamarą. No i troszeczkę za Lily.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo nie lubiłam Królowej Śniegu, Elsy, Tamary, Maleficent, Ursuli oraz Dorotki. Nie wiem dlaczego, ale niesamowicie mnie denerwowały i nie mogłam na nie patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Emma, Śnieżka, Belle i Ursula

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasmine i Violet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw zapomniałabym o Evil Queen strasznie mnie irytuje w tym sezonie ,zrobili z niej totalną idiotkę.

      Usuń
  5. Cruela, Tamara, Dorotka dorosła, Aurora

    OdpowiedzUsuń