sobota, 25 lutego 2017

30 Day Challenge: Dzień 22

Cześć. Dzisiaj mamy dwudziesty drugi dzień naszej zabawy. Oczywiście zapraszam do rozwinięcia i komentowania. :)
Dzień 22: Coś, o czym chcesz się dowiedzieć wszystkiego, ale nie zostało jeszcze pokazane?
Przepraszam, jeżeli nie wstawię wszystkiego, ale mogę nie pamiętać wszystkiego, jak mi coś się przypomni to dodam do posta. Oczywiście chciałabym dowiedzieć się kto jest matką Killiana, skąd pochodzi nazwisko Emmy (dowiemy się w 6x11), dlaczego Gideon chce zabić Emmę (dowiemy się w 6x11), jak Czarna Wróżka stała się tym kim jest, kto stworzył mroczną klątwę oraz dlaczego Neal nie rośnie (żarcik haha :D).


Mam nadzieję, że wymieniłam wszystko. Piszcie w komentarzach, czego wy byście chcieli się jeszcze dowiedzieć. Mam także do was sprawę, jeżeli macie jakieś fajna tapety na telefon związane z OUaT to podeślijcie mi w komentarzu. Mam dylemat co sobie ustawić na tapetę, a jeżeli tych tapet się trochę uzbierze to zrobię oddzielnego posta. Czekam na wasze komentarze.

6 komentarzy:

  1. Skąd pochodzi nazwisko Emmy, jakieś retrospekcje z życia Emmy zaraz po oddaniu Henrego, kim jest ojciec Lily, kto stworzył mroczną klątwę oraz czy Regina będzie bezpłodna czy może da się jakoś odwrócić tamtą klątwę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jakimś tumblrerze albo twitterze widziałam jak ktoś napisał ciekawą teorię, otóż mamą Killiana mogłaby być Tiger Lily, a twórcą mrocznej klątwy Czarna Wróżka. Mi się podobają obie teorie, chociaż Tiger Lily na matkę Haka trochę za młodo wygląda, ale z wiekiem w Ouat nic nie wiadomo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha chciałabym widzieć minę Haka na wieść o tym ,że Tiger Lily jest jego matką .

      Usuń
  3. Mnie również interesuje kto jest twórcą Mrocznej Klątwy. A najbardziej chciałabym się dowiedzieć czy klątwa bezpłodności Reginy dalej trwa i czy istnieje jakakolwiek szansa na to że będzie mogła mieć swoje dzieci (np. z Robinem, hah :D).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto jest matką Killiana ,kto jest twórcą mrocznej klątwy.Coś o tych mrocznych światach o których mówił Rumple Belle w 6x10 tzn dlaczego tam czas płynie inaczej i czemu Rumple nie ma do nich dostępu.Dlaczego Czarna Wróżka stała się no właśnie nią , jak do tego wszystkiego doszło .Chciałabym się też coś więcej dowiedzieć o wybawicielach ,dlaczego muszą umrzeć , i no właśnie czy klątwę bezpłodności Reginy można jakoś cofnąć by miała własne dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to trochę to dziwne ,że Regina nigdy nie próbowała się dowiedzieć ,czy właśnie w jakiś sposób można odwrócić klątwę bezpłodności .No chyba ,że tam kiedyś próbowała się dowiedzieć i nie da się i pogodziła się z tym.

    OdpowiedzUsuń