wtorek, 14 lutego 2017

30 Day Challenge: Dzień 11

Witam was w jedenastym dniu naszej zabawy. Mam nadzieję, że podoba wam się ta zabawa i w przyszłości, może sama wymyślę nam coś podobnego. Oczywiście zapraszam was do rozwinięcia. :)
Dzień 11: Twoja ulubiona groźna scena?
Ciężko mi tu przetłumaczyć słowo "badass", ale mam nadzieję, że rozumiecie o co tu chodzi. :) Otóż moim zdaniem takich scen jest dużo, ale jednak moją ulubioną jest scena, w której Emma ścina jabłoń Reginy. Kocham tę scenę. Jeszcze mogę dodać, że takie fajne sceny to, w której Emma i Regina się biją na cmentarzu w odcinku 1x07, kiedy Bella nakazuje Goldowi przekroczyć granicę Storybrooke, kiedy David walczy z małą Emmą na rękach oraz scena walki Killiana i Golda w sezonie 5. :)




A jaka jest wasza ulubiona scena? Piszcie w komentarzach. :)

3 komentarze:

  1. Scena z jabłonią najlepsza! Może jeszcze ta jak Cruella policzkuje Emmę w podziemiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Scena z jabłonią wymiata, scena walki Killiana i Golda w 5 sezonie , Emma ratująca Reginę w pożarze serio wtedy myślałam ,że faktycznie ją zostawi,Emma i Regina się bijące na cmentarzu , oraz Emma ratująca Killiana gdy był przywiązany tym łańcuchem myślałam wtedy ,że Killian serio wpadnie do tej wody zagubionych dusz.

    OdpowiedzUsuń