niedziela, 12 lutego 2017

Promo #2 odcinka 6x11

Cześć. Tak, to się dzieje naprawdę!

Właśnie wyszedł drugi zwiastun do odcinka 6x11. Oczywiście po

tłumaczenie zapraszam do rozwinięcia. :) Ileż ja na to czekałam. :D


 



Śnieżka: Pokochałam cię od pierwszego wejrzenia.
Charming: A ja będę cię kochał do mojego ostatniego.
PRZEZ SZEŚĆ SEZONÓW, WALKA DOBRA ZE ZŁEM WRZAŁA. TERAZ, DLA NIEKTÓRYCH, SZCZĘŚLIWE ZAKOŃCZENIE JEST BLISKO.
Regina: Czy chcesz skorzystać z szansy na nową opowieść?
A DLA NIEKTÓRYCH TO MOŻE BYĆ OSTATNI ROZDZIAŁ.
Gold: Wojna przybywa do Storybrooke.

Jestem

taka podekscytowana! Niestety, w tym zwiastunie nie pokazano nam

żadnych nowych scen, troszkę pojawiło się więcej walki Emmy i Gideona,

ale ja już tak nie mogę się doczekać!
Jak wam się podoba promo? Miałam nadzieję na nowe sceny, ale cóż, zawsze coś. :D Piszcie w komentarzach, co sądzicie. :)

11 komentarzy:

  1. Snow i Charming, czyż nie są oni kochani? Jejku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Snow i Charming omg oni są tacy słodcy ,słyszałam że za niedługo przełamią tą klątwę i będzie to bardzo poruszające.Co do tej nowej mocy Emmy to zobaczymy ją już właśnie w 6x11 w walce z Gideonem , ok czy tylko ja mam przeczucie ,że uśmiercą Golda .

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się wydaje ,że jednak uśmiercą Emmę , oczywiście wiem ,że to jest serial o nadziei .Ale po co przez cały sezon mają być te wizje przecież mogliby to zakończyć w 6x11 albo 6x12 i jeszcze ma być dużo CS pewnie Emma będzie pewna ,że dzięki tej nowej mocy zmieni przeznaczenie , a tu jednak sprawdzi się to co mówiła Oracle i umrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię ,że uśmiercą Emmę , nie dawaliby zaręczyn CS i nie mówiliby ,że pokażą prawdziwy związek CS ,żeby na koniec uśmiercić Emmę.Jeśli nawet Jennifer nie chce już dłużej grać w serialu to raczej dadzą szczęśliwe zakończenie dla Emmy.

      Usuń
    2. A mnie się wydaje ,że Oracle kłamała mówiąc Emmie ,że nie ważne co zrobi by zmienić swoje przeznaczenie ono i tak się spełni.Może i do tej pory umierali wybawiciele ,bo nie znalazł się taki co może zmienić swoje przeznaczenie ,może właśnie Emma jest tym wybawicielem ,że okaże się najsilniejsza i pokona swe przeznaczenie.

      Usuń
    3. Zaczęłam się tak trochę zastanawiać nad tym, czy nie jest to czasem taka próba dla wybawicieli. W końcu bohaterowie zawsze znajdują najlepszą drogę i myślą o innych, zwłaszcza wybawiciele. Może chodzi o to, czy pozostanie nim do końca, nawet w obliczu śmierci? W takiej sytuacji logiczne wydawałoby się zabić go podczas walki, ale tak nie robią bohaterzy. Może jeśli wybawiciel staje do walki i chce zabić złoczyńcę to wtedy właśnie ginie, a jeśli pozostaje dobry to może użyć tej specjalnej mocy i wygrywa? Może to taki rodzaj testu, czy jest się wartym? Może właśnie dlatego Emma będzie tą silniejszą od reszty, bo się nie złamie?Patrząc na Alladyna to on stał się neutralny- przestał być bohaterem, ale nie postąpił bezpośrednio źle. Konsekwencją tego było to, że utracił coś dla niego istotne- Agrabah. Więc może jeśli się wybierze zło to traci się jeszcze więcej (umiera)?

      Usuń
    4. Też tak właśnie zaczęłam się zastanawiać czy to właśnie nie jest taka próba dla wybawicieli.Widzieliśmy ,że Emma się trochę załamała,ale nie poddaje się chce walczyć by chronić przyjaciół i rodzinę .Wydaje mi się ,że Emma będzie chciała znaleźść szczęśliwe zakończenie dla Gideona i to sprawi ,że będzie tą silniejszą od reszty wybawicieli .

      Usuń
    5. Wątpię żeby tu chodziło o jakiś test czy wybawiciel pozostanie bohaterem do samego końca nawet w obliczu śmierci.Wychodziłoby na to ,że do tej pory wszyscy wybawiciele zawodzili , bo zabijali swoich złoczyńców i przez to ginęli , a Emma okaże się taka super i najsilniejsza bo pozostanie dobra do końca bo się nie złamie.Ja tu widzę tylko dwa wyjścia albo ona zabije Gideona ,albo on ją nie ma innej opcji.

      Usuń
    6. Przecież tą Oracle w 6x01 co pokazała Emmie wizję ,że umrze to był Jafar.Chciał w ten sposób zmanipulować Emmę by myślała ,że faktycznie jak przyjdzie jej walczyć z Gideonem to umrze.

      Usuń
  4. A ja się zastanawiam jak ten miecz którym Emma walczy z Gideonem znalazł się w sklepie Golda i czemu zranił EQ nie raniąc Reginy.

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.youtube.com/watch?v=2Er4lsLlP60 czy mogłabyś przetłumaczyć bo uważam ,że teoria jest bardzo ciekawa i też wiele wyjaśnia.

    OdpowiedzUsuń