piątek, 3 lutego 2017

Odcinek 6x11 (opis, zdjęcia)

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z opisem odcinka 6x11 i zdjęciami z tego odcinka. Mam nadzieję, że wam się spodobają. Oczywiście zapraszam do rozwinięcia. :)
 Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
Opis:
EMMA BIERZE PRZEZNACZENIE W SWOJE RĘCE, KIEDY REGINA DOWIADUJE SIĘ JAK WYGLĄDA ŻYCIE ROBINA BEZ NIEJ.
Kiedy Śnieżka wciąż śpi w Storybrooke, David i Hak próbują powstrzymać Gideona przed konfrontacją z Emmą. Gideon wyjawia wstrząsające informacje Belli i Goldowi o miejscu, w którym przebywał kiedy zaginął. W tym samym czasie Regina zmaga się ze świadomością, że każdy, a nawet Robin, czuje się lepiej w życzeniowym świecie, gdzie Zła Królowa została powstrzymana. I kiedy Emma prosi znajomą twarz o pomoc jej i Regina, aby dostać się do domu, odkrywa moc, która może zmienić jej przeznaczenie.

Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
 Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler.  Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler.  
 Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
 Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
 Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
 Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler.Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
 Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
I jak wam się podoba opis i zdjęcia? Jak dla mnie to wciąż za mało informacji. Tak bym chciała już obejrzeć ten odcinek.
A teraz jest sprawa. Widzę, że strasznie spadła tu aktywność, więc jeżeli pod tym postem pojawi się kilka komentarzy to jeszcze dziś pojawią się spoilery z odcinka 6x11 oraz spróbowałabym zrobić notatkę o ATV Fest, ponieważ jest parę ciekawych informacji, więc do roboty kochani! Mam nadzieję, że będzie kilka komentarzy, ponieważ jak zostanie już 30 dni do odcinka to mam dla was niespodziankę, ale do tego będziecie mi potrzebni wy. :)
P.S. Odcinek musicalowy został oficjalnie potwierdzony!

11 komentarzy:

  1. Nie wytrzymam jeszcze miesiąca. Bardzo ciekawi mnie ta moc Emmy. Może właśnie dzięki niej będzie tą najsilniejszą z wybawicieli? Bardzo intryguje mnie również to miejsce, w którym był Gideon i mam nadzieję, że powie on o nim coś konkretnego. Cieszy mnie to, że będzie musicalowy odcinek chociaż jakoś nie mogę sobie wyobrazić w jakiej będzie formie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać rozwinięcia wątku Emmy i Gideona! Mam nadzieję, że 6B, będzie lepszy niż 6A. Odcinek musicalowy to coś świetnego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu odcinek musicalowy..czy może być lepiej? :) nie mogę się doczekać całego 6B, jestem ciekawa wszystkich wątków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zobaczyłam zdjęcie Hooka z zyczeniowego świata..chyba jednak nie jestem gotowa na ten odcinek xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD No co? Fajnie wygląda :D

      Usuń
    2. Haha świetnie, nie dziwię się, że Jen prawie posikała się ze śmiechu jak pierwszy raz zobaczyła Colina w przebraniu xD

      Usuń
  5. Założę się, że nawet jeśli odcinek muzyczny okaże się trochę klapą (a mam szczerą nadzieję, że tak się nie stanie) to i tak będę sobie puszczała go w kółko aż będę znała wszystkie słowa/piosenki na pamięć. Tak się zastanawiam, miano "odcinka musicalowego" oznacza, że to będzie w 100% śpiewane, czy będzie to jak zwykły odcinek, z normalnymi dialogami, tylko że najeżony jakimiś piosenkami? (tak jak w jakiejś bajce Disneya). Jak to będą piosenki, to nie ma bata - ściągnę od razu wszystkie na tele i będę słuchać bez przerwy. W końcu nie zdarza się zbyt często słyszeć jak np. Lana śpiewa, chyba że Yo momma xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na odcinek!
    Poza tym, gdzie jest zdjęcia Haka z ,,innego'' świata?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzisz na własną odpowiedzialność xD https://www.instagram.com/p/BQC6fpYjmrB/

      Usuń
  7. Nie mogę się już doczekać odcinka , też mnie ciekawi ta nowa moc Emmy.Jeśli Gideon przebywał w jakimś mrocznym świecie , czy to znaczy że też jest jakimś mrocznym ,btw ciekawi mnie ten świat i dziwne trochę ,że Gold który jest mrocznym nic o tym światach nie wie.Haaha Hak świetnie wygląda w przebraniu.I nie mogę się też doczekać odcinka musicalowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mnie ciekawi ta nowa moc Emmy , ale trochę dziwne jest to ,że przez 6 sezonów praktyczni nic nie wiemy o mocach Emmy.A teraz gdy grozi jej niebezpieczeństwo nagle odkrywa w sobie nową moc która może zmienić jej przeznaczenie .

    OdpowiedzUsuń