wtorek, 7 lutego 2017

Dyskusja: Kogo chcemy jeszcze zobaczyć w OUAT?

Cześć. Dzisiaj chciałabym podyskutować z wami na temat postaci, które chcielibyśmy jeszcze zobaczyć w OUAT i które nie wystąpiły jeszcze w serialu. Jeżeli chcecie poznać moje zdanie to oczywiście zapraszam do rozwinięcia. :)
Ostatnio udało mi się obejrzeć bajkę Disneya "Zwierzogród" i powiem wam szczerze, że byłam w szoku, że Disney potrafi jeszcze zrobić takie świetne bajki. Strasznie mi się podobała i byłoby genialnie gdyby nawiązali coś do tej animacji w serialu. Chodziły pogłoski, że pojawią się postacie ze Zwierzogrodu, ale jakoś szczerze wątpię.

Bardzo liczyłam na bardziej rozbudowany wątek mitologiczny w serialu, ale się zawiodłam. Ogólnie postać Hadesa bardzo mi się podobała, ale to jak go potraktowali na koniec...

Fajnie byłoby jakby pojawił się także Dzwonnik z Notre Dam. Bardzo miło wspominam tą bajkę z dzieciństwa i miło by było zobaczyć tę postać w serialu.

A wy jakie postacie chcielibyście zobaczyć w OUAT? Moje propozycje nie są jakieś takie fajne, ale ja nie umiem wymyślać takich rzeczy. Zadowalam się tym, co jest. Chociaż powiem szczerze, że brakuje mi tych odcinków, w których poznawaliśmy co rusz nowe postacie i ich historie jak na przykład Jaś i Małgosia, Czerwony Kapturek, Jaś i zielona fasola. Czekam na wasze komentarze na ten temat i mam nadzieję, że jakaś dyskusja się rozkręci. :)

3 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że Gideon jest takim nawiązaniem do Zwierzogrodu, bo w tej bajce był lis, który też nazywał się Gideon. Twórcy żartowali przed rozpoczęciem sezonu, że pojawią się postacie ze Zwierzogrodu i myślę, że nazwanie nowego dziecka w serialu Gideonem nie jest przypadkiem ;) Zwłaszcza, że ten lis był zły i chyba dokuczał Judy, a OUaTowy Gideon też stał się zły...
    Ja wolałabym zobaczyć jakieś postacie bardziej baśniowe niż Disneyowskie, wtedy twórcy mają więcej możliwości ze zmodyfikowaniem ich historii

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzę o Dzwonniku, Pocahontas i o nawiązaniu do Króla Lwa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze starych postaci chciałbym, aby powrócili:

    Czarnobrody - który przypłynąłby do Storybrooke, aby ostatecznie rozliczyć się z Hookiem. Stoczyliby ze sobą walkę, którą Czarnobrody by przegrał, ale Killian nie zabiłby go, tylko wygnał z miasta.

    Maleficent i Lily - urwali tak ten wątek, i nie wiadomo co się z nimi dzieje. Mam taki pomysł, że Czarnobrody wiedziałby, gdzie przebywa ojciec Lily. Zabrałby je na Wyspę Smoków.

    Will Scarlet - jego wątek też został urwany. Mogliby wyjaśnić co się stało między nim, a Anastasją.

    Ruby, Dorota i Mulan - Ruby by znalazła swoje stado, a Mulan miłość (generał Li Shang byłaby kobietą).


    Z nowych postaci chciałbym zobaczyć:

    Dracula - wiele lat temu Rumpelstiltskin przyczynił się do tego, że Vlad został wampirem. Zawsze pragnął zemścić na Mrocznym. Na jego drodze stanął łowca potworów Van Helsing, który pozbawił go życia i umieścił go trumnie w jego zamku w Transylwanii.
    Dracula pojawiłby się w Storybrooke z pomocą Czarnobrodego. Jednak, aby go ożywić potrzebna by była krew Mrocznego.

    Van Helsing - do Storybrooke trafił za sprawą pierwszej klątwy. Zaczął polować na potwory, po tym jak jeden z nich wymordował jego rodzinę, jak i całą wioskę.

    Gothel (ta z Zaplątanych) - kuzynka Reginy, to ona stałaby za pomysłem sprowadzenia Draculi do Storybrooke. Pragnęłaby posiąść całą magię, aby nigdy się nie zestarzeć.

    Dr Facilier – przebywałby we współczesnym Nowym Orleanie, znalazł się tam po ucieczce z Zaczarowanego Lasu, po tym jak pod postacią księcia Naveena chciał wziąć ślub z Roszpunką, ale został zdemaskowany przez Naveena i Tine, którym udało się odczarować z żab.
    Obejrzałby filmik w internecie, który ktoś nagrał, kiedy Henry zrobił to wielkie show przy fontannie. Rozpoznałby na nim swoją dawną znajomą, Reginę. Zacząłby poszukiwania Storybrooke i w końcu by odnalazł, przez co odzyskałby swoją magię.

    Tima, książę Naveen i Roszpunka trafiliby do Storybrooke za sprawą drugiej klątwy.

    A poza tym: Calineczka (zła królowa Elfów), Pocahontas, Oliwer Twist (chłopiec z Nibylandii, który spotyka w Storybrooke przybyłego z Krainy Nieopowiedziany Historii, pana Fagina), Don Chichot, Kot w butach, Yzma, Quasimodo, Mowgli, Szeherezada, Guliwer, Sindbad, Mary Poppins, Huckleberry Finn.

    OdpowiedzUsuń