niedziela, 5 lutego 2017

30 Day Challenge: Dzień 1 i 2

Cześć. Obiecałam wam niespodziankę, która miała pojawić się 30 dni przed premierą serialu, ale trochę nie wypaliło, ponieważ wczoraj wstawiłam ważnego posta i chciałam żeby był pierwszy na stronie głównej. A więc tak, od dzisiaj, ale jakby od wczoraj, zaczynamy 30 Day Challenge! Teraz każdego dnia będziemy odpowiadali na dane pytanie ze zdjęcia. Poznamy się trochę lepiej i dowiemy się, co sądzimy o serialu i bohaterach. A więc dzisiaj robimy aż dwa dni. Zapraszam do rozwinięcia. :D
 
Dzień 1: Twoja ulubiona postać męska?
Jest ich bardzo wiele, ale z głównych postaci uwielbiam Killiana oraz Davida. Z pobocznych natomiast Augusta, Jeffersona, Piotrusia Pana. Mogłam niestety o kimś zapomnieć... Tak to jest z moją pamięcią.
Znalezione obrazy dla zapytania killian jones gif Znalezione obrazy dla zapytania david ouat gif 

Dzień 2: Twoja ulubiona postać żeńska?
Tu nie mam nad czym się głowić, ponieważ od samego początku najbardziej uwielbiam postać Emmy. Może teraz nie jest to najlepsza postać, ale wciąż darzę ją wielką sympatią. Chociaż wszystkie kobiety w OUaT są genialne Śnieżka, Regina, Bella.
Znalezione obrazy dla zapytania emma swan gif 

Oczywiście czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach. Mam nadzieję, że ta zabawa wam się spodoba i szybciej zleci nam czas. Także dzisiaj piszecie, kto jest waszą ulubioną postacią męską i żeńską z serialu. :)

10 komentarzy:

  1. Według mnie to świetny pomysł, bardzo mi się podoba ta niespodzianka. Moją ulubioną postacią męską jest Killian, bardzo lubię też David'a oraz Robin Hood'a. Z żeńskich uwielbiam Emmę, później Snow i Belle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moimi ulubionymi, głównymi męskimi postaciami są David, Henry oraz Rumple, a z drugoplanowych August. Żeńską natomiast Regina, Emma i Snow.
    Super pomysł z tą zabawą, bo przynajmniej milej spędzimy czas jaki nam pozostał do premiery 6B :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moimi ulubionymi postaciami męskimi są Killian,David , Rumple ,August , Robin Hood oraz Piotruś Pan.Natomiast żeńskimi Emma ,Regina,Snow ,Belle oraz Zelena.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moimi ulubionymi postaciami męskimi są Killian i David, a żeńskimi Emma i Śnieżka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulubiona postać męska:

    - Killian
    - Rumpelstiltskin
    - Graham
    - August
    - Piotruś Pan
    - Jeffersona
    - Hades

    Ulubiona postać żeńska:

    - Regina
    - Ruby
    - Królowa Śniegu
    - Cora
    - Anna
    - Cruella De Vil

    OdpowiedzUsuń
  6. Z męskich kocham Killiana, ale do najlepszych należą też Henry i Gold. W żeńskich króluje Emma, a oprócz niej uwielbiam też Reginę i Zelinę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulubiona postać męska to chyba Henry,Hades i Graham a żeńska to Regina(Nie Zła Królowa) i Emma

    OdpowiedzUsuń
  8. Z postaci męskich najbardziej lubię Killiana i Rumpla, bardzo też lubię Jeffersona i Augusta. No i Neal też był bardzo fajną postacią.
    Jeśli chodzi o postacie żeńskie to na pierwszym miejscu egzekwo Emma i Bella, oprócz nich Aurora, choć jej było mało i Śnieżka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z żeńskich postaci najbardziej lubię Reginę, Emmę oraz Śnieżkę. Natomiast z męskich Killiana, Davida i Robin Hooda. Lubiłam też Neala.

    OdpowiedzUsuń