wtorek, 28 lutego 2017

30 Day Challenge: Dzień 25

Cześć. Dzisiaj już mamy dwudziesty piąty dzień naszej zabawy. Zapraszam do rozwinięcia i komentowania. 


Dzień 25: Ulubione pojawienie się postaci?
Tutaj muszę chyba napisać o Haku. Bardzo spodobało mi się to, że ustalił z Corą plan, że będzie poddawał się za kogoś innego. Podobało mi się i od razu polubiłam jego postać. Mogę jeszcze dodać pojawienie się Elsy, bo wiecie to było takie trochę WOW.



Czekam na wasze komentarze, ponieważ ja za bardzo nie miałam pomysłu co do tej kategorii. Muszę się też was zapytać, czy chcecie jakąś notatkę o nowym filmie Roberta, ponieważ siedzę teraz w domu chora, więc będę mogła coś naskrobać. Piszcie w komentarzach. :D

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie pojawienie się Haka.Fajny plan ustalił z Corą ,że będzie się podawał za kogoś innego , no i od razu wiedziałam ,że on i Emma idealnie do siebie pasują .A z innych postaci to chyba też mi się podobało pojawienie się Elsy .Jak najbardziej możesz dodać notkę o nowym filmie Roberta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podobało się pojawienie się Hook'a i Elsy. Dobre wspomnienia mam z pojawieniem się Zeusa. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle wyleciało mi z głowy pojawienie się Zeusa. To także było trochę zaskakujące. :D Dziękuję, mam nadzieję, że szybko uda mi się wyzdrowieć. :)

      Usuń
  3. Mi najbardziej podobało się pojawienie Cory, Zeleny i Robina ♥

    OdpowiedzUsuń