niedziela, 26 lutego 2017

30 Day Challenge: Dzień 23

Cześć. Dzisiaj mamy dwudziesty trzeci dzień naszej zabawy, co oznacza że pozostał już tylko tydzień do odcinka 6x11! Zapraszam do rozwinięcia i komentowania. :)
Dzień 23: Rzecz, którą chciałbyś/chciałabyś wziąć z planu?
Hmm... Tych rzeczy oczywiście jest kilka, ale najbardziej chciałabym wziąć sztylet Mrocznego lub książkę Henry'ego. A jeżeli mogłabym zabrać coś większego to wzięłabym autko Emmy lub statek Jolly Roger. :D

Tak sobie dzisiaj przypomniałam, że kiedy chodziły pogłoski, że odcinek 6x11 może być w lutym to tak marzyłam, żeby puścili go 26 lutego w moje urodziny i byłby to najlepszy prezent, ale sobie teraz uświadomiłam, że i tak nie mogliby go puścić, bo na ABC będzie gala z rozdania Oscarów. XD
Piszcie w komentarzach, co wy najchętniej byście zabrali z planu. Zaraz jeszcze wstawię nowy script tease z przyszłego odcinka. :)

6 komentarzy:

  1. Ja bym z planu wzięła sztylet mrocznego ,książkę Henriego oraz kryptę Reginy gdzie trzyma swoje składniki do zaklęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! :D
    Hmm ja bym się skusiła na naszyjniki Emmy jeśli to się liczy, ten "kółkowy" i z łabędziem od Neala. O i jeszcze puszkę pandory, jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na pewno książkę, może hak Hooka i kurtkę Emmy bo od razu mi się z nimi kojarzą. W ogóle fajnie byłoby znaleźć się na planie i widzieć jak to wszystko powstaje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Ja bym chyba wzięła sztylet, książkę, hak Killiana, kurtkę Emmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego! Pierwsze na co bym się rzuciła to oczywiście książka baśni Henrego ;) Pokusiłabym się również o słynne zatrute jabłko. I gdyby starczyło mi czasu to wpadłabym do domu Reginy, przeszperała jej szafę i zwinęła jakąś jej sukienkę bo są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń