środa, 22 lutego 2017

30 Day Challenge: Dzień 19

Cześć. Dzisiaj rozpoczynamy dziewiętnasty dzień naszej zabawy. Oczywiście zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :)
Dzień 19: Twoja ulubiona aktorka?
Moje top 3 ulubionych aktorek z serialu to: Jennifer Morrison, Ginnifer Goodwin oraz Lana Parrilla. Uwielbiam je i ich grę aktorską, nie tylko w OUAT. Wydają się być także bardzo miłymi osobami, bardzo dobrze ogląda mi się jakieś panele czy wywiady z nimi. Definitywnie są to moje ulubione aktorki i trochę mi szkoda, że nie występują w większej ilości produkcji. Najwięcej widziałam filmów z Ginni m.in. Pożyczony Narzeczony czy Ramona i Beezus. Jen kocham także za rolę w Doktorze Housie. A Lanę miałam okazję jeszcze widzieć w Zagubionych. :)
A która aktorka jest waszą ulubioną? Możecie także napisać jakie produkcje jeszcze oglądaliście z tymi aktorkami. Może byście coś mi polecili? Czekam na wasze komentarze. :D

4 komentarze:

  1. Jen,Ginnifer ,Lana,Emilie de Ravin,Rebecca Mader.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lana, Bex i Jen.
    Polecam film "The Double Life Of Eleanor Kendall", w którym grała Lana oraz z seriali to Miami Medical.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jennifer, Ginnifer, Rebecca, Lana.

    OdpowiedzUsuń