wtorek, 25 lipca 2017

Zwiastun sezonu 7

Cześć. Dzisiaj postanowiłam jednak przetłumaczyć dla was zwiastun sezonu 7 i pierwszy sneak peek, które zostały pokazane na Comic Conie. Jeżeli chcecie zobaczyć zdjęcia z CC i dowiedzieć się trochę to zapraszam na twittera: [link] Później jednak zrobię oddzielnego posta ze wszystkimi informacjami, ale zrobię to, gdy już wrócę do domu. ;) A teraz zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Czy pamiętasz, pamiętasz jak to wszystko się zaczęło?
Emma: Uh, mogę w czymś pomóc?
Henry: Czy jesteś Emma Swan?
Emma: Tak, a ty kim?
Henry: Mam na imię Henry. Jestem twoim synem. Każda historia z tej książki wydarzyła się naprawdę.
Emma: Oh dzieciaku, masz problemy.
Henry: Tak, a ty je rozwiążesz.
Czy pamiętasz rozegrane walki? Stracone życia? Pokonanych bohaterów? Złoczyńców, którzy zostali pokonani? Czy pamiętasz walkę o odzyskanie ich szczęśliwych zakończeń? Teraz, zacznie się to od nowa. 
Dorosły Henry: Uh, cześć?
Lucy: Czy jesteś Henry Mills?
Henry: Tak. A ty kim?
Lucy: Mam na imię Lucy. Jestem twoją córką.
Henry: Ja nie mam córki.
Lucy: Właśnie, że masz. A teraz chodź. Twoja rodzina cię potrzebuje. 
TEJ JESIENI
NOWA KLĄTWA ZOSTANIE RZUCONA
Henry: Musisz podzielić się tymi historiami.
NARODZI SIĘ NOWY BOHATER
LEGENDA
O WALCE ZŁA I DOBRA
ODRODZI SIĘ
ZNAJDŹ SWOJĄ HISTORIĘ, KIEDY NOWA KSIĄŻKA SIĘ OTWORZY

Co sądzicie o tym zwiastunie? :D Moim zdaniem jest w nim coś magicznego. Strasznie mi się ono podoba. Co sądzicie o nowych bohaterkach? Czekam na wasze komentarze. ;)


5 komentarzy:

  1. Zwiastun bardzo mi się podoba , od razu przypadły mi do gustu nowe bohaterki .OMG i Regina z lokami wygląda cudnie , aż mi się przypomniała Emma z swoimi pięknymi lokami w 1 sez.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten klip jest bardzo klimatyczny, tylko ja trochę nie wiem czy Regina przez to że będzie nowy świat będzie zła czy jakoś połączą te 2 światy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to Regina nie ma być już zła chociaż nie wiem co wymyślą.Może być ,że dzięki klątwie zaś zobaczymy złą Reginę.

      Usuń
  3. Czy wy też zauważyliście Vanesse Ray w zwiastunie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodziło ci o tę blondynkę to jest to Rose Reynolds nie Vanessa Ray.

      Usuń