czwartek, 6 lipca 2017

Nowi aktorzy w sezonie 7

Cześć. Szybciutko przychodzę do was z nowymi newsami. Adam na swoim twitterze wstawił nazwiska aktorów, którzy dołączą do obsady. A więc zapraszam do rozwinięcia. :D
Once Upon a Time Season 7 Cast 
Do obsady dołączą:

Rose Reynolds
Rose Reynolds 

Mekia Cox
Mekia Cox 

Adelaide Kane
Adelaide Kane 


Gabrielle Anwar
Znalezione obrazy dla zapytania gabrielle anwar 

Dania Ramirez
Dania Ramirez 

Powiem wam szczerze, że ja nie spodziewałam się takiego ogłoszenia. Co sądzicie o tych aktorkach? Muszę przyznać, że żadnej nie znam, ale zaraz sobie o nich poczytam. Czekam na wasze komentarze. ;)

15 komentarzy:

  1. Znam tylko Adelaide grała w Teen Wolf oraz Reign ,reszty nie znam , ale ta ostatnia aktorka jakbym już ją gdzieś widziała .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Gabrielle Anwar kojarzę z Tożsamości Szpiega .

      Usuń
  2. Ja kojarzę Adelaide Kane z Reign, a Gabrielle Anwar z The Tudors.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy istnieje możliwość ,że któraś z tych aktorek będzie grała matkę Lucy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może Ramirez, bo ma być w stałej obsadzie. Anwar też. Pozostała trójka mają być postaciami drugoplanowymi.

      Usuń
    2. podejrzewam, że to właśnie dania ramirez będzie matką lucy, chociaż może ta postać (matka) jednak nie będzie pierwszoplanową postacią, to wtedy może ją grać mekia cox.

      Usuń
  4. Chodzą ploty ,że Rose Reynolds może grać córkę CS , w końcu z wyglądu jest trochę podobna do Emmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja słyszałam już różne wersje ,że będzie grała Robin , córkę CS , albo nową miłość Haka.

      Usuń
    2. Ile Rose ma lat?

      Usuń
    3. Nigdzie nie ma informacji na temat jej wieku.

      Usuń
    4. Na pewno nie będzie nową miłością Haka , bo Adam potwierdził ,że Hak nie będzie miał nowej miłości.Więc pozostaje Robin albo córka CS.

      Usuń
  5. Słyszałam ,że Adelaide może grać starszą Violet , co do ról dalszych aktorek to nie mam zielonego pojęcia kogo będą grały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się ,że Gabrielle Anwar może grać matkę Haka w końcu w tym sezonie ma coś o niej być.Też słyszałam ,że Adelaide może grać starszą Violet,co do Rose ,że albo będzie grała starszą Robyn ,albo córkę CS.Co do Danii Ramirez i Mekki Cox to nie mam pojęcia kogo będą grały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może Lucy nie tylko Henry'ego szukała, ale również córkę Zeleny i CS, no i Violet?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dania Ramirez ma grać Jacindę.

    OdpowiedzUsuń