czwartek, 20 lipca 2017

Premiera sezonu 7

Cześć. Dzisiaj wyjawiono, kiedy odbędzie się premiera odcinka 7x01. Premierę sezonu będziemy mogli obejrzeć 6 października, czyli u nas 7 października.
Cieszycie się, że serial będzie w piątki/soboty? Czy przez to będziecie oglądali serial na żywo? Czekam na wasze komentarze. Do tego mam do was pytane, który post byście dzisiaj chcieli:
- zdjęcia z planu odcinka 7x02
- zdjęcia z przygotowań do Comic Conu w San Diego
- wskazówki na plakacie sezonu 7
Zapraszam także na twittera, tam znajdziecie najwięcej zdjęć z planu i z Comic Conu: [link]

5 komentarzy:

  1. Sądziłam ,że premiera 7x01 będzie wcześniej , no ale cóż trzeba wytrwale czekać do października.Możesz dać post z zdjęciami z 7x02 bo to są ostatnie zdjęcia z udziałem Jen.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja myślałam, że nowe odcinki będą później. Zawsze miałam problem z oglądaniem na żywo w środku tygodnia, bo później ciężko było wstać o 6.00, więc mnie ta zmiana jak najbardziej odpowiada.
    Chętnie zobaczyłabym o co chodzi ze wskazówkami na plakacie. ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się ,że serial będzie w piątki/soboty szybciej się będzie czekać na nowy odcinek.Co do postów to trochę mam dylemat , nie mogę się zdecydować bo chciałabym zdjęcia z 7x02 .Wciąż do mnie nie dociera ,że są to ostatnie zdjęcia Jen jako Emmy , ale też jestem bardzo ciekawa tych wskazówek na plakacie sez 7.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z przyjemnością dowiem się czegoś o plakacie bo jest on interesujący ale nie za wiele mi mówi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się ,że odcinki będą w piątki/soboty ,ale czemu premiera 7 sez jest w październiku sądziłam ,że jak poprzednie sezony będzie we wrześniu.Też jestem za tym byś dała post o tym plakacie ze wskazówkami.

    OdpowiedzUsuń