wtorek, 18 lipca 2017

BTS S7 | 7x01

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z kolejną porcją zdjęć z planu. Nareszcie pojawili się tam aktorzy ze "starej" obsady. Zapraszam wszystkich do rozwinięcia, bo na końcu mam dla was ważną informację.
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler.
Jak już pewnie wiecie, Killian będzie teraz policjantem. Do tego, pod wpływem klątwy, będzie miał na nazwisko Rogers. Jeżeli ktoś jest ciekawy, to Killian nie ma obrączki.

Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
Colin i Robert na planie, Gold prawdopodobnie także będzie policjantem.

Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
Andrew J. West

Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
Nowa postać w serialu, niestety nie wiadomo kim jest ten pan.

Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler.
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler.
Gabrielle Anwar, postać nieznana.

A teraz ważna informacja!
W ten weekend wyjeżdżam na wakacje, na jakiś tydzień, więc niestety posty raczej nie będą się pojawiały. A jak może wiecie, 22 lipca odbywa się wielki Comic Con w San Diego, gdzie swój panel będzie miało OUaT. I akurat w ten sam dzień wyjeżdżam. Ale nie martwcie się, może już zauważyliście, ale założyłam twittera dla bloga: [link]. Postanowiłam go założycie, abyście mieli szybki dostęp do informacji, tam szybciej udostępnie wszystkie informacje, oczywiście wszystko będzie tłumaczone. ;) Więc, szczególnie w trakcie Comic Conu, zapraszam do zaobserwowania profilu i śledzenia na bieżąco informacji. Jadę w nocy, więc calutką noc nie będę spała i będę mogła udostępniać wszystko. ;) A więc zapraszam do obserowowania.

Mam nadzieję, że przebrnęliście przez mój monolog. :D 
Jak podobają wam się zdjęcia? Co sądzicie o tym, że Killian będzie teraz policjantem? Czekam na wasze komentarze. Dużo takich zdjęć będę udostępniała na twitterze, więc na prawdę zapraszam do obserowowania, bo to dobra rzecz. Ja wam życzę miłego wieczoru, chociaż jeszcze dzisiaj chcę wstawić jednego posta. ;)

3 komentarze:

  1. Killian przynajmniej teraz będzie miał co robić , a nie do tej pory latał tylko za Emmą .Gold też jest policjantem sądziłam ,że dadzą mu inną tożsamość , może będzie przełożonym Killiana albo będzie jego partnerem w pracy.Ten gościu w garniturze od razu mi przyszło na myśl ,że będzie czarnym charakterem , może to on rzuci tą klątwę .Nie wiem czemu , ale ciągle chodzi mi po głowie ,że Gabrielle Anwar będzie grała matkę Killiana , w końcu coś ma o niej być w tym sezonie .O co chodzi z tym trollowym mostem ,że pod jego łapą jest samochód Emmy , czy to oznacza ,że uśmiercą Emmę , albo będzie to miało coś wspólnego z klątwą .Btw widziałam zdjęcia ,że Jen wraca na jeden odc w 7x02 ,albo 7x03 , czy to oznacza ,że nie będzie jej w finale.Wie ktoś jaką nową tożsamość będzie miała Regina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, Killian nareszcie nie będzie przydupasem Emmy. :D Chciałabym zobaczyć współpracę Killiana i Gold'a haha. Mam nadzieję, że wątek matki Haka się pojawi/ Z tym mostem to już sama nie wiem o co chodzi. XD Tak, Jen już przyleciała do Vancouver, aby nagrywać. Myślę, że wystąpi w odcinku 7x02, bo ma być sporo flashbacków Killiana, co oznacza, że pewnie nie będzie jej w finale. O tożsamości Reginy nic nie wiadomo, ponieważ nagrywała tylko flashback. :D

      Usuń
    2. Współpraca Killiana i Gold'a ahahaha chciałabym to zobaczyć .Macie rację Killian przynajmniej teraz będzie coś robił i nie będzie przydupasem Emmy .Też mam nadzieję ,że wątek matki Haka się pojawi .No też nie wiem o co chodzi z tym mostem przypadkiem natrafiłam na to zdjęcie na instagramie , a tam huczało od tego ,że skoro pod tą łapą tego trolla jest samochód Emmy to pewnie ją uśmiercą .Jen przyleciała już do Vancouver i pewnie pojawi się w odc 7x02 . chociaż nie wykluczone ,że może pojawić się też w finale.Jestem strasznie ciekawa nowej tożsamości Reginy .

      Usuń