wtorek, 25 lipca 2017

Sneak Peek #1 z odcinka 7x01

Cześć. Jeszcze dzisiaj przychodzę do was z pierwszym sneak peekiem z odcinka 7x01, który został pokazany na Comic Conie. A teraz zapraszam do rozwinięcia. (Ale mi tego brakowało! :D)
 
Regina: Henry, jesteś tego pewien? Miałam nadzieję, że po liceum zaczniesz myśleć o collegu.
Henry: Wiem, ale college nigdzie nie prowadzi. Ja po prostu muszę to zrobić. Operacja Cobra jest zakończona. Zrobiliśmy to, mamy swoje szczęśliwe zakończenia. 
Regina: No więc dlaczego wyjeżdżasz?
Henry: Bo wciąż jestem Autorem. Pisałem historie innym. Muszę dowiedzieć się, jaka jest moja historia. I nie dowiem się tego tutaj. Nie w tym świecie. 
Regina: Więc, gdzie myślisz, że się dowiesz?
Henry: Nie wiem. Ale kiedy skończyłem książkę, zwróciłem ją do wyiaru czarnoksiężnika. I wiesz co znalazłem? Setki innych książek, z historiami, które myślałem, że znałem, ale zostały opowiedziane inaczej. Na przykład jest francuska Śnieżki i jeszcze włoska. Są nieskończone możliwości.
Regina: Ale co to ma wspólnego z tobą? 
Henry: Nie jestem w żadnej z nich. Jestem tylko sobą. To czas, żeby dowiedzieć się, gdzie należę. 
Regina: Wciąż nie mogę uwierzyć, że Emma naprawdę się na to zgodziła. Oraz Śnieżka i Charming. 
Henry: Zrozumieli, że upór to cecha rodzinna. 
Regina: Jak długo cię nie będzie?
Henry: Tak długo, jak będzie trzeba.
Regina: Nie wiem o co martwię się bardziej, o to, że uciekasz do nieznanych rzeczywistości, czy że będziesz jechał na tym.
Henry: Spokojnie, August mnie nauczył jak jeździć. 
Regina: Henry, jeśli to jedyna fasolka, którą masz, powrót tutaj jest --
Henry: będzie przygodą. Dlatego tam jadę. Kocham cię, mamo.
Regina: Ja ciebie też. 
INNY ŚWIAT
LATA PÓŹNIEJ...
Henry: Kopciuszek?

Jak podoba wam się ten sneak peek? Ja bardzo się cieszę, że pokazali nam taką scenę Henry'ego i Reginy, ponieważ nie widzieliśmy ich razem często w sezonie 6B. Ale jednak brakuje mi jakiejś sceny z Emmą i Henrym, no ale coż. Czekam na wasze komentarze. :D


1 komentarz:

  1. Sneak peek bardzo mi się podoba ,też trochę tęskniłam za takimi scenami Reginy i Henry'ego .Trochę wiemy ,jak Henry trafił do innych rzeczywistości , no i mamy pierwsze spotkanie Henry'ego z przyszłą żoną .Henry będzie miał sceny z Emmą w 7x02.

    OdpowiedzUsuń