sobota, 15 lipca 2017

Wszystkiego najlepszego Lana!

Uwierzycie, że ta oto pani, kończy dzisiaj 40 lat? :D
Ja chciałabym życzyć Lanie wszystkiego, co najlepsze. Jest niesamowitą kobietą, która ma wielkie serce, uwielbia swoich fanów i jest bardzo dobrą aktorką. Mam nadzieję, że uda jej się odwiedzić Polskę, zwłaszcza, że znowu zauważyła polskich evil regals. Wstawiam link do udostępnionego przez Lanę tweeta z filmikiem od polskich evil regals: [link]. Ja jakoś tak ominęłam, niestety, tę akcję. XD Ja zawsze taka roztrzepana. ;D 
A więc Lana, wszystkiego najlepszego! Mam nadzieję, że zobaczymy cię jeszcze w paru produkcjach, ale narazie będziemy cieszyć się sezonem 7 OUAT.

P.S. Czy chcecie jeszcze dzisiaj post z kolejną porcją zdjęć z planu? :D

1 komentarz:

  1. Nie mogę uwierzyć ,że Lana tyle kończy lat , w ogóle nie wygląda na kobietę która kończy 40 lat , dałabym jej zdecydowanie mniej latek.Też mam nadzieję ,że uda się jej odwiedzić Polskę , chociaż wiem ,że nie zależy to od niej no ,ale trzeba za to trzymać kciuki.Jasne możesz dać posta z kolejnymi zdjęciami z planu.

    OdpowiedzUsuń