czwartek, 6 lipca 2017

Tytuł odcinka 7x01 + teoria

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z tytułem pierwszego odcinka sezonu siódmego. Przepraszam, że tak zwlekałam z wstawieniem tego, ale chciałam jeszcze do tego przetłumaczyć teorię, ponieważ tytuł jest dosyć tajemniczy. A więc zapraszam was do rozwinięcia.


"Wyżyny Hyperiona"

No tytuł jest dosyć tajemniczy... Ale Adam i Eddy chyba idą trochę w stronę mitologii, co mnie bardzo cieszy, bo uwielbiam te klimaty. :D

A żeby notatka nie była taka pusta, znalazłam ciekawą teorię, czy na podstawie pierwszego tytułu możemy dowiedzieć się o czym będzie sezon 7.
Na samym początku, wytłumaczmy sobie kim jest Hyperion.

Autorka teorii zastanawiała się o kim może być sezon 7. I wpadła na pomysł, że ten sezon mógłby skupić się na Percym Jacksonie. Disney ma prawa do tej książki i to by do siebie pasowało. Do tego z tyłu na okładce widnieje taki napis.

I jeszcze na amerykańskiej wiki możemy znaleźć takie coś:
"Hyperion" ma różne znaczenia, które mogą odnosić się do tytułu odcinka:
- W mitologii greckiej, Hyperion to imię tytana Słońca i Światła
- W tradycji Disneya, na Hollywoodzkiej ulicy Hyperion znajdowały się dwa oryginalne Budynki Animacji Disneya. Głównie znane są z tego, że stworzono tam bajkę Królewna Śnieżka i Siedmiu Krasnoludków. Ostatecznie w 1939/1940 roku te budynki zostały przeniesione do studio w Burbank, które zostały odbudowane i zmieniono im nazwę na Shorts Building. Zanim zaczęto pisać sezon 7, biuro pisania serialu zostało przeniesione do tego miejsca.

Notatka może być trochę chaotyczna, za co bardzo przepraszam. :D Co myślicie o tym tytule i teorii? Myślicie, że sezon 7 może być o Percym Jacksonie? Wydaje mi się, że te rzeczy nie muszą oznaczać, że sezon będzie o Percym, chociaż byłabym bardzo z tego zadowolona. Czekam na wasze komentarze i chciałabym się jeszcze dowiedzieć, co chcielibyście najpierw: post ze wszystkimi informacjami na temat sezonu 7 czy druga część seriali, które polecam. Piszcie w komentarzach. ;)

5 komentarzy:

  1. Disney ma prawa do Percym Jacksona? Ale to przecież 20th Century Fox robiła filmy.

    Adam zamieścił na Twitterze, nazwiska pięciu aktorek, które wystąpią 7 sezonie. Więc możesz napisać o tym post, jak i o innych informacjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Disney był tylko wydawcą książek. A więc pewnie 20th Century Fox ma prawa. Mogłam o tym więcej poczytać, a po prostu przetłumaczyłam teorię. ;D
      Właśnie na bloga wskoczyły dwa posty z informacjami o sezonie 7. ;)

      Usuń
  2. 7 sezon o Percym? Kocham te książki, ale jeśli znowu mieliby go mi zniszczyć to podziękuję. Pozatym sam Percy i inni bohaterowie nie pasowaliby mi do postaci OUAT. Lepiej gdyby sie zajęli filmami Disneya tak jak było do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wolałabym, aby zostali przy Disney. Poza tym dalej mam nadzieję na rozwinięcie historii Roszpunki, chociaż pewnie nie mam na co liczyć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jednak mam nadzieję na zobaczenie historii percy'iego jacksona. w końcu mieliśmy do czynienia z legendami arturiańskimi w wydaniu ouat i może mnie nie zachwyciły, ale było okej, więc czemu nie spróbować z mitologią grecką/

    OdpowiedzUsuń