piątek, 6 stycznia 2017

Tytuł odcinka 6x16

Cześć, dzisiaj pojawił się, po raz pierwszy w nowym roku, tytuł kolejnego odcinka z 6 sezonu. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :) 
 
"Mały pomocnik matki"

Jak podoba wam się ten tytuł? I jak myślicie do kogo może on się odnosić? Ja nie mam pojęcia, chociaż teraz do głowy przychodzi mi tylko David, ale wątpię, żeby to tyczyło się jego. Chociaż może tu też chodzić o dziewczyne, może Regina? Nie mam pojęcia. A wy jak myślicie? Piszcie w komentarzach. :)

7 komentarzy:

  1. A co jeśli zobaczymy flashbacki z małym Henrym i Reginą? <3 Jejku, marzę o tym!
    Przeczytałam gdzieś, że tu chodzi o Gineona i Czarną Wróżkę, ale czy to jest prawda to nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała zobaczyć flashbacki z małym Henrym i Reginą , tak mało ich było.

      Usuń
    2. Też właśnie czytałam, że może tu chodzić o Gideona. Fajnie by było jakby pokazali małego Henry'ego i Reginę. Znowu mogliby wziąć synka Colina do roli Henry'ego. :D

      Usuń
    3. To synek Colina grał małego Henry'ego , wow nie wiedziałam o tym.

      Usuń
    4. Synek Colina grał małego Henry'ego? :O jestem zaskoczona..

      Usuń
    5. O kurczę! Nie wiedziałam, że synek Colina grał małego Henrego! Ale to musiało być słodkie, jejku! <3

      Usuń
  2. A ja czytałam ,że to może być odcinek Czarna Wróżka/Rumple , w którym się możemy dowiedzieć dlaczego go właśnie porzuciła.

    OdpowiedzUsuń