poniedziałek, 23 stycznia 2017

Muzyczny odcinek

Cześć. Jak już można domyślać się po tytule, wczoraj wyszła plotka, że w planach jest muzyczny odcinek Once Upon a Time. Czy to prawda? Nie ma jeszcze do końca potwierdzonych informacji. Jeżeli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat to zapraszam do rozwinięcia. :)
 Once Upon a Time Musical Episode 
TVLine dowiedziało się, że jest planowany muzyczny odcinek OUaT na wiosnę. A część aktorów już szlifuje swój wokal. Jednak stacja ABC nie wypowiedziała się na ten temat i nie potwierdziła tych informacji.
Na Comic-Con 2015 Eddy Kitsis wypowiedział się na temat takiego odcinka: "Byłoby świetnie zrobić muzyczny odcinek, ale nie wiedziałbym nawet jak to zacząć". 

Jak myślicie czy postanie taki muzyczny odcinek? Wyobrażacie sobie takie coś? Dla mnie szokiem była podśpiewująca Emma w odcinku 6x10, a co dopiero cały odcinek, gdzie każdy by śpiewał. Kiedyś się zastanawiałam, czemu w tym serialu postacie nie śpiewają, ale teraz nie wiem, czy jestem przekonana do tego pomysłu. Za dużo tych musicalowych odcinków w Pretty Little Liars, The Flash.
Piszcie, co wy sądzicie na ten temat. Jestem ciekawa, co uważacie na ten temat. :) 

4 komentarze:

  1. Taki odcinek to świetny pomysł! Mam nadzieję, że plotka okaże się prawdą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja też mam nadzieję ,że ta plotka okaże się prawdą.

      Usuń
  2. Jasmine już śpiewała w Galavant.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest to oficjalnie potwierdzone info, ale dziewczyna na tumblr pisała, że słyszała od OUATowej ekipy, że mają właśnie w planach taki odcinek. Według mnie jest to bardzo fajny pomysł i mam nadzieję, że to będzie tylko taki dodatek, a nie główny odcinek. Nie wiem, czemu, ale strasznie mnie to śmieszy, haha.

    OdpowiedzUsuń