sobota, 28 stycznia 2017

Ojciec Charminga

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z informacją kto zgra ojca David'a. Miałam już dawno wstawić o tym notatkę, ale wyleciało mi z głowy. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :)

Otóż ojca David'a zagra David Cubit, który zagrał m.in. w serialu Van Helsing oraz w filmie Medium.
Jak myślicie sprawdzi się w tej roli? Czekacie na sceny z ojcem Charminga? Ja bardzo nie mogę się doczekać flashbacków Davida, które uwielbiam. :)
Piszcie w komentarzach, co sądzicie oraz co byście chcieli, żebym wstawiła na bloga. :)



3 komentarze:

  1. Też się nie mogę doczekać flashbacków Davida , bardzo jestem ciekawa kto zabił jego ojca , chociaż obstawiam ,że albo Hak albo Rumple.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już to ja bardziej bym się skłaniała ku Rumplowi.Jak wiadomo jest mrocznym uwielbia zawierać umowy , może zawarł z ojcem Davida jakąś umowę ten nie dotrzymał i Rumple go zabił .

      Usuń
    2. Też bardziej stawiam na Golda niż Killiana , przesadą by było jakby to Killian zabił ojca Davida , no ale zobaczymy.Chętnie bym podyskutowała o Gideonie ,że dlaczego chce zabić Emmę , albo jak będzie wyglądała jego relacja z Goldem i Belle i innymi.

      Usuń