piątek, 6 stycznia 2017

Pierwsze zdjęcie z odcinka 6x11

Cześć. Wczoraj portal TVLine wstawił pierwsze zdjęcie z odcinka 6x11 i trochę informacji o tym odcinku, więc zapraszam do rozwinięcia. :)
Once Upon a Time 
Współtwórca Eddy Kitsis mówi, że dla Reginy "Emocje przezwyciężyły rozum" po spotkaniu Robin Hooda z życzeniowej rzeczywistości, co spowodowało przegapienie powrotu do domu jej i Emmy. "Tego plot twistu night się nie spodziewał". Żywy i dobrze się trzymający Robin nie jest jednak jedyną przeszkodą w powrocie kobiet do Storybrooke. Po tym wszystkim "Emma współpracuje z osobą, która zabiła króla i królową, więc każdy, nawet ich własny syn, szukają je" powiedział Kitsis. Bohaterowie wracają do domu, w tym czasie "mają ręce pełne roboty od przybycia zakapturzonej postaci, która przybyła by siać spustoszenie i która ma złe zamiary wobec Emmy" mówi współtwórca Edward Kitsis. Jeżeli i kiedy powróci Emma "Oni chcą się upewnić, że ukochana Haka i córka Davida i Śnieżki jest bezpieczna". Jeżeli chodzi o, wyżej wymienionego, dorosłego już Gideona, jest wiele pytań dotyczących jego ukrytego celu, wliczając w to "Dlaczego potrzebuje zabić Emmę?"- "odpowiedź dostaniemy bardzo szybko" mówi Horowitz. 

I co sądzicie? Jak podoba wam się zdjęcie? I jak myślicie, na kogo tak patrzą Regina i Emma? Ja już widziałam, że zostały stworzone przeróbki, jak Regina i Emma przyglądają się Killianowi, który jest kapitanem. Ja myślę, że mogą właśnie patrzeć na Killiana albo na Augusta. Piszcie, co wy sądzicie. :)

9 komentarzy:

  1. Mi się wydaje, że patrzą na Augusta, bo pasuje mi do tego co było w promo. Takie samo tło. Nie mogę się doczekać żeby zobaczyć tę wersję Killiana, Augusta oraz Belle. Snow i David wyglądali nawet fajnie, Belle ma być pokazana starsza, ciekawi mnie, czy Hook też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hak ma mieć siwą, długą brodę, także... No będzie ciekawie :)

      Usuń
    2. Jakoś go sobie nie mogę tak wyobrazić :) Ciekawi mnie reakcja Emmy. A gdzie o tym przeczytałaś?

      Usuń
    3. Na tumblr, tylko nie pamiętam gdzie. :(
      Ale jest to pewna informacja od osób przebywających na planie.

      Usuń
    4. O nie! Nie mogę sobie po prostu wyobrazić starego Killiana. xD Ale i tak czekam na ich spotkanie oraz na Augusta. <3

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że to jest scena, w której właśnie spotykają Augusta. Ale na co z przerażeniem mogą patrzeć? Może patrzą na osobę wywożoną w klatce z promo?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się wydaje ,że to jest scena w której właśnie spotykają Augusta.A może są przerażone ,że ich własny syn poluje na nie .Jakoś też nie mogę se wyobrazić Haka z siwą długą brodą , no ale będzie ciekawie i też mnie ciekawi reakcja Emmy.A co do Gideona i tego dlaczego chce zabić Emmę , a może jest kierowany przez Czarną Wróżkę która naopowiadała mu ,że Emma jest wybawicielką i przez nią nie będzie miał szczęśliwego zakończenia , albo w ogóle chodzi o wybawców w końcu ma być coś o ich mitologii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kadr mocno mi się kojarzy ze sceną z odcinka 3x21, gdy Emma i Killian obserwują zza krzaków Reginę grożącą mieszkańcom wioski albo jak obserwują też zza krzaków pierwsze spotkanie Śnieżki i Charminga, do którego nie doszło, albo z 3x22 jak oglądają ich pożegnanie (też zza krzaków xd). W tych dwuch ostatnich scenach Emma miała na sobie kapturek, tak jak tutaj i chyba w każdej z tych scen też była zaskoczona, również jak tutaj

    OdpowiedzUsuń