poniedziałek, 9 stycznia 2017

Przyjęcie dla scenarzystów Zwierzogrodu

Długo zastanawiałam się, czy wstawiać posta na ten temat. A co mi tam! Popatrzycie chociaż jak Ginny         i Josh pięknie razem wyglądają. :) 5 stycznia 2017 roku Ginnifer Goodwin i Josh Dallas uczestniczyli w przyjęciu dla scenarzystów filmu "Zwierzogród". Jak już pewnie wiecie, Ginny podkłada tam głos dla głównej bohaterki Judy Hopps, ale w tym filmie możemy także usłyszeć Josh'a, który podkłada głos śwince, której okradziono sklep. Oczywiście w rozwinięciu parę zdjęć z przyjęcia, a na końcu moje podsumowanko i pytanie do was. :)
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler.
  
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler.
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler.  Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 

Jeszcze taka ciekawostka, dzisiaj w nocy odbyła się gala rozdania Złotych Globów. Oczywiście został tam wyróżniony "Zwierzogród", który moim zdaniem jest genialnym filmem. Obejrzałam go tylko, dlatego że podkłada tam głos Ginny i Josh, a okazało się, że to genialna bajka i liczę, że zdobędzie oskara.
Jak wam się podobają zdjęcia? A wy widzieliście Zwierzogród?
I jeszcze pytanko, czy chcielibyście dzisiaj post ze zdjęciami za planu kręcenia odcinka 6x11 czy takie zza planu sezonu 6, wiecie takie wygłupy aktorów i takie tam. xD Piszcie w komentarzach. :)

7 komentarzy:

  1. Jedno z tych zdjęć widziałam ostatnio na instagramie, ale pomyślałam, przez to jak wygląda Ginnifer, że to jakieś stare, coś koło 2012 roku. Nie wiedziałam, że tak mocno schudła. Ślicznie wygląda w tej sukience.
    Zwierzogród widziałam i podobał mi się, ale nie pobił np. Zaplątanych moim zdaniem.
    Chętnie zobaczę cokolwiek związanego z przyszłymi odcinkami Ouat, ostatnio dopadł mnie hiatusowy głód, chcę już marzec! Albo chociaż przyszłą niedzielę by zobaczyć 6x01 po raz trzeci. (Raz po angielsku, raz z napisami polskimi i raz z lektorem <3. Wcale nie mam obsesji :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie oglądałam tej bajki , ale z chęcią obejrzę .Ginny wygląda ślicznie w tej sukience , jakiekolwiek dasz informacje o OUAT z chęcią poczytam.Też będę oglądać 6 sezon w przyszłą niedzielę na Fox , dobrze ,że chociaż dadzą po 2 odcinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Julia a co z dalszym wspólnym oglądaniem OUAT i komentowaniem odcinków , będziesz to dalej kontynuować .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie o tym zapomniałam napisać, ale narazie wstrzymałam tą akcję, ponieważ mało osób się udzielało. Może jak więcej osób będzie zainteresowanych oglądaniem starych odcinków to z przyjemnością będę mogła kontynuować tę serię. Może w przyszłym tygodniu dakej będziemy kontynuować... :D

      Usuń
  4. Wstawisz wygłupy aktorów?
    Dawno tego nie było. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzieliście już najnowsze info? Szósty sezon ma być ponoć ostatnim w obecnym kształcie serialu... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ma być ponoć ostatnim , ale nie wykluczają kontynuacji.I chodzą pogłoski ,że J Morrison i aktor który gra Golda chcą odejść z serialu , omg ja bez nich nie widzę dalej serialu .

      Usuń