sobota, 7 stycznia 2017

Lana Parrilla w Białym Domu

Cześć. 6 stycznia Lana Parrilla odwiedziła Biały Dom i miała okazję posłuchać przemówienia Michelle Obamy. Spotkanie to odbyło się, aby porozmawiać o inicjatywie Reach Higher, czyli Sięgaj Wyżej. Jest to inicjatywa, która ma zachęcać młodzież do kontynuowania nauki po skończeniu liceum, aby iść na college lub uniwersytet. Ma to skołonić młodzież do dalszego rozwijania edukacji oraz łatwiejszego znalezienia pracy. I tak jak już pisałam, na takim spotkaniu, miała okazję być Lana Parrilla. Pojawiła się ona tam ze swoim mężem. Lana miała także okazję przemówić do studentów. A teraz duża dawka zdjęć. :)
 


 Zdjęcie użytkownika Magdalena Drabiuk.  Zdjęcie użytkownika Magdalena Drabiuk. 
Zdjęcie użytkownika Magdalena Drabiuk.  Zdjęcie użytkownika Magdalena Drabiuk. 
 Zdjęcie użytkownika The Lana Parrilla.

Jak wam się podobają zdjęcia? Czy tylko ja chciałabym być na miejscu tych studentów? :D
I jeszcze takie pytanie do was, czy mieliście okazję widzieć kogoś z obsady, ponieważ ja teraz tylko się załamuje, że nigdy ich nie widziałam, a ludzie teraz piszą ja to mają zakupione bilety na spotkania. ;c

3 komentarze:

  1. Tylko Lana Parrilla potrafi wygłosić przemowę w Białym Domu BOSO! Haha, i jak tu jej nie kochać?
    Jestem dumna z niej, że została zauważona przez Pierwszą Damę i miała okazję odwiedzić Biały Dom. Jednak jeszcze bardziej dumna jestem za to, że bezinteresownie pomaga innym i daje z siebie wszystko! Takich ludzi na świecie jest niewiele i trzeba ich szanować! <3

    Nigdy nie miałam okazji spotkać osób z obsady i też jestem załamana z tego powodu. Także nie jesteś sama. Strasznie smutno mi z tego powodu. Pamiętam jak jedna dziewczyna z Polski spotkała Lanę Colina i Jen i chyba nigdy nie byłam bardziej zazdrosna niż wtedy!
    PS. Dziewczyny z Twittera starają się ściągnąć Lanę do Polski na 2018 rok. Fajnie byłoby, gdyby przyjechała do nas reszta obsady ale to jest małoprawdopodobne, bo Lana jako jedyna jest "dostępna" na takie długie podróże. Mam nadzieję, że ten pomysł wypali i polscy fani OUAT będą mogli spotkać się z Laną! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spotkanie byłoby cholernie cudowne. *-*

      Usuń
    2. Wiem! <3 Jednak nie jestem pewna, czy zbierze się odpowiednia grupa osób chętnych na spotkanie z Laną i zapłacenie tylu pieniędzy. Inaczej nie ma sensu.

      Usuń