czwartek, 19 stycznia 2017

Tytuł odcinka 6x17

Cześć. Przepraszam, że wczoraj nie pojawiła się dyskusja, ale miałam taki zły dzień, że aż szkoda gadać. Ok, więc dzisiaj Adam Horowitz wstawiła na twittera tytuł odcinka 6x17. Oczywiście zapraszam do rozwinięcia! :)
 
"Obudzony/Obudzona"

Co myślicie o tym tytule? Chyba każdemu na myśl przychodzi Śnieżka. Może w tym odcinka Śnieżka i David złamią klątwę? Ale czy by ciągnęli ten wątek tak długo. A jakie są wasze typy? O kim może być ten odcinek? Piszcie w komentarzach a dzisiaj na pewno jeszcze pojawi się dyskusja. ;)

4 komentarze:

  1. Też wydaje mi się, że chodzi tu o złamanie klątwy Snowing i mam nadzieję, że cały odcinek będzie dotyczył właśnie ich <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że chodzi o Snow i David'a. Szkoda, że ta ich klątwa będzie tak długo trwać. Brakuje mi ich wspólnych scen. Ciekawi mnie w jaki sposób to zrobią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam ,że chodzi tutaj o Snow i Davida .W sumie mi nie przeszkadza,że ten ich wątek z klątwą będzie trwać tak długo, bo jak wiemy nie łatwo jest przełamać ich klątwę i twórcy trochę by poszli na łatwiznę jakby tak od razu , bez problemu przełamali tę klątwę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Albo może chodzić też o EQ , w końcu Gideon użył jakiegoś zaklęcia by zamienić ją w węża , może będzie potrzebna jej pomoc i przywrócą ją do ludzkiej postaci.

    OdpowiedzUsuń