niedziela, 9 października 2016

Dyskusja na temat odcinka 6x03

Cześć. Przepraszam, że dzisiaj pojawił się tylko jeden post, ale późno wróciłam do domu no i oczywiście szkoła, ale nie przejmujcie się to było tylko jednorazowe. Chyba że nie będziecie się udzielali, tak jak na przykład teraz, to posty nie będą się pojawiały. ;D Tak jak tydzień temu, wstawiam post, pod którym możecie komentować odcinek 6x03. Chętnie poczytam wasze komentarze, tak jak tydzień temu. Miłego wieczoru! I pamiętajcie, czekam na komentarze. :)

19 komentarzy:

  1. Odcien dobry ,scena jak Regina ,Snow i David wparowują do celi Hyde'a z lasagne i odkrywają ,że wcześniej była już u niego EQ rozwaliła mnie.Przeurocza też była scena z Hakiem i małą Alexą , Emma mnie już tak wkurza z tym ukrywaniem tej wizji , Hakowi nie powiem bo zasługuje na lepszą przyszłość , rodzicom nie powiem bo będą mnie chcieli za wszelką cenę ratować , Reginie nie powiem bo chyba ona mnie w tej wizji zabije.Może , niech sami zadecydują co z tym zrobią .Co do histori kopciuszka spodziewałam się czegoś lepszego ,ale nie było tak źle.Ciesze się ,ze pojawił się Dr Whale , ale myślałam ,że zobaczymy go dopiero w przyszłym odcinku .Dobra była scena jak Emma mówi Hakowi by z nią zamieszkał i ten tekst o szafie ahahaha.Nie wiem ,ale mam przeczucie ,że Hak sam odkryje prawdę o Emmie no i sielanka się skończy.Och zapomniałabym o ostatniej scenie Hyde i EQ genialna , nie moge się doczekać aż razem będą spiskować.Następną ankietę mogłabyś zrobić o związkach ,ale też o sezonach który ludzie sezon uważają za najlepszy i o postaciach kogo ludzie lubią najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj pojawi się już nowa ankieta, więc spokojnie. :D
      Scena Hyde'a i Evil Queen wymiata! :)

      Usuń
  2. Odcinek według mnie świetny, sezon zapowiada się naprawdę dobrze. Współpraca Hyde'a i EQ będzie z pewnością ciekawa. Nawet nie zauważyłam kiedy odcinek się skończył!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcinek mi się podobał. Czuję, że Adam i Eddy bardzo chcą przywrócić klimat 1 sezonu i, jak na razie, im to wychodzi. Sceny CS bardzo słodkie, ale jakby wciśnięte na siłę i aż za słodkie, przynajmniej w moim odczuciu. Cieszę się, że wrócił Snowing, chociaż Charming mnie trochę wkurzył tą ostatnią sceną. Wątek Kopciuszka ciekawy. Fajnie, że znowu zobaczyliśmy jej rodzinę i nie tak idealną historię. Hyde i EQ doskonale razem wyglądają! I na koniec Snow, która chce uczynić miasto normalnym, bardzo mi się to podoba. Ale czuję, że producenci chcą nam zakomunikować, że to już ostatni sezon :/
    Ale ogółem odcinek bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i moja ulubiona scena to ta, kiedy Emma rzuca się na kanapę u Archiego <3

      Usuń
    2. Tak ta scena też mi się bardzo podobała .Choć lubię CS , to też uważam ,że te sceny są wciśnięte na siłę , nie wierzę ,że to piszę , ale bardziej mi się podobali jak nie zrobili jeszcze z nich pary.Wątpię by to był ostatni sezon , ja widzę to tak ,że chcą nam zrekompensować kiepski 5 -ty sezon i dlatego chcą przywrócic klimat z pierwszych sezonów.

      Usuń
    3. Jak nie byli jeszcze parą ich dialogi i sceny były o wiele ciekawsze. Może i chcą nam zrekompensować 5-ty sezon, ale jednocześnie powoli stabilizują sytuację każdej z postaci, jakby powoli chcieli zamknąć ich historię, ale to może tylko moje odczucie ��

      Usuń
    4. No nie wiem pożyjemy zobaczymy ,ale prawdę powiedziawszy to nie wiem co jeszcze mogliby wymyślić.Chyba źle to ujełam lubiłam ich jak jeszcze nie byli parą i jak teraz są razem ,ale chcialabym zobaczyć jakiś większy rozłam między nimi , a nie jest problem , a za odcinek góra dwa są już razem .

      Usuń
  4. Też mi się wydaje, że jest to ostatni sezon. Oglądalność im okropnie spadła. Przyznam się, że nie oglądałam tego odcinka i raczej nie planuję obejrzeć. Za to nie mogę się doczekać odcinka 5, bo w końcu pojawi się Aladdin&Jasmine!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zaciekawiła mnie kwestia tego kto zabił ojca David'a. Odcinek według mnie świetny, nareszcie wrócił Kopciuszek. Mam nadzieje, że teraz nie zniknie z serialu, tylko będzie się gdzieś jeszcze przewijać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy tylko mnie się wydaje ,że będzie to Hak z swoją załogą a upozorowali to na wypadek.

      Usuń
    2. No nie wiem, w końcu David miał wtedy tylko 6 lat. W momencie rzucenia klątwy ok. 30, więc jeśli Hook już wtedy miałby wrócić z Nibylandi to musiałby zaliczyć jeszcze jeden sposób na niestarzenie się, bo teraz wyglądałby na ponad pięćdziesiątkę. Do tego nie wydaje mi się, żeby piraci pozorowali wypadek. Raczej i tak byli poza prawem. Ale w OUaT wszystko jest możliwe.

      Usuń
    3. Jeśli będą chcieli namieszać w relacji Hook/David to wszystko jest możliwe.

      Usuń
    4. Szczerze to mam nadzieję, że nie, ponieważ uwielbiam ich przyjaźń i kocham CS. Ale byłby to też ciekawy wątek jeśliby go dobrze rozwinęli.

      Usuń
    5. Jeśli dobrze rozwineliby ten wątek to namieszałoby to dużo w relacji Hook/David oraz CS.

      Usuń
    6. Dobrze rozwinęli nie w sensie szczegółowo, tylko w tym, że odpowiednio i ciekawie poprowadzili. Trochę źle się wyraziłam. A co do tego, czy dużo by to namieszało, na cóż trochę na pewno, ale nie wydaje mi się aby oznaczało to całkowite zerwanie przyjaźni z Hook'iem przez David'a, lub coś w tym stylu, ponieważ zrobiłby to w przeszłości, jeszcze przed tym jak się zmienił. Regina tez robiła wiele złych rzeczy, o których Charmingowie dowiadują się dopiero teraz, ale ją rozumieją i wybaczają. Oczywiście nie przeszłoby to tak sobie, ale też wszyscy wiedzą, że Hook w przeszłości nie był święty.

      Usuń
    7. Ale nie chodziło mi o to ,że całkowicie by zerwali przyjaźń tylko David trochę by zachował dystans w stosunku do Hooka.

      Usuń
  6. Ja bardzo chętnie pozachwycam się Laną i jej możliwościami aktorskimi. Z jednej strony jest dobra Reginą (swoją drogą coraz bardziej "lanowatą"), a z drugiej taką apetyczną Złą Królową, na widok której przechodzą mnie dreszcze. W poprzednim odcinku poczęstowała nas wspaniałym "tear yourselves apart", tym razem ruchy i głos jako całokształt (np. w scenie kiedy robi ten wspaniały piruet czy też na samym końcu odcinka, gdy maszeruje wraz z Hydem), po prostu nie można oderwać wzroku <3
    Poza tym Hyde, który rośnie w moich oczach z odcinka na odcinek, dobrali do tej roli wspaniałego aktora, którego głos robi ze mną rzeczy, których nie powinien :P a poza tym jest całkiem całkiem wizualnie (nie licząc dodanego permanentnie przekrwionego oka i tej dziwnej szramy, ale całokształt dobrze się prezentuje).
    No i "last but not least" - Whale. Jakże ja go kocham <3 może i nie było go jakoś dużo w odcinku, ale ja zawsze doceniam każdą scenę z nim. David Anders ma w sobie takie COŚ obok czego nie przeszłabym obojętnie. Nie dość, że ma atrakcyjną fizjonomię to jeszcze zawsze gra takie postacie, które mają w sobie swego rodzaju magnetyzm (nie muszę chyba pisać o Blaine'ie w iZombie, prawda?)
    A poza tymi trzema postaciami za bardzo się nie skupiałam, bo historia Elli jakoś średnio mi podpadła, chociaż całkiem dobrze dobrali aktorkę do roli Lady Tremaine.
    No i uroczy wiersz/poemat/whatever, który Rumple nagrał dla Belle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy Whale powiedział o tym ,że w lodówce nie ma jedzienia od razu pomyślałam o mózgach. I widzę ,że nie tylko ja pokochałam głos hyda -ale to nic dziwnego - w końcu SAm Witwer na codzień bardziej dubbinguje niż gra

      Usuń