wtorek, 27 czerwca 2017

Warsaw Comic Con

Cześć. Powoli wracam do żywych. :D Trochę mi wstyd wracać tu po tak długiej przerwie. Mam nadzieję, że teraz uda mi się częściej dodawać  coś na bloga i że będę miała jakąś motywację. A teraz zapraszam do rozwinięcia, poniewaź jest do was bardzo ważna sprawa.
 
Jak już pewnie wiecie, w tym roku zaczęto organizować comic cony w Polsce. Po raz pierwszy w czerwcu odbył się Warsaw Comic Con. Teraz odbywają się przygotowania do conu w listopadzie. Na ich stronie na facebooku odbywają się głosowania, z których seriali, chcielibyśmy zobaczyć aktorów. I nareszcie w takim głosowaniu znalazł się nasz ukochany serial! Na dole wstawiam wam dwa linki, gdzie możecie zagłosować na OUaT i koniecznie w komentarzu napiszcie, kogo z obsady chcielibyście zobaczyć w Polsce.
Aby zagłosować musicie tylko przycisnąć reakcję "Ha ha".
Niestety jesteśmy na ostatnim miejscu, ale nie ma czym się martwić, ponieważ nie zawsze zapraszają aktorów z seriali, które wygrywają. Głównie chodzi tu o terminy, jakie aktorzy mają wolne, i oczywiście o pieniądze. Jednak jest to wielką głupotą dawać OUaT takich przeciwników jak Skam, który jest teraz bardzo popularny, oraz Shadowhunters. Wszystkie te seriale oglądam, ale bez zawahania oddałam swój głos na OUaT. 
Ok, to by było na tyle. Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie śmiało w komentarzach. Chcielibyście pojechać na taki comic con? A może ktoś z was już był na pierwszej edycji w czerwcu? Jeśli tak to napiszcie jak było. A może ktoś z was wybiera się w listopadzie? Piszcie w komentarzach.
Jutro pewnie będę dosyć niedostępna, ponieważ przeżyję załamanie nerwowe po tym jak mój ukochany serial Pretty Little Liars skończy się po siedmiu latach. ;( Może ktoś z was ogląda? :D
Ok, jeszcze chciałabym dodać, że w najbliższym czasie powinien pojawić się post o premierze filmu Jennifer Morrison. A może chcecie jakiś specjalny post? Piszcie propozycje w komentarzach. A ja już się z wami żegnam. ;)



9 komentarzy:

  1. Też oglądam PLL ,ale jak dla mnie to cieszę się ,że ten serial się już kończy bo zrobił się strasznie nielogiczny.Fajnie ,że wreszcie w głosowaniu pojawił się nasz serial ,ale trochę wątpię czy któryś z aktorów z głównej obsady by przyjechał ,no ale nigdy nic nie wiadomo.A nie wiesz przypadkiem ,czy gdzieś nie można obejrzeć tej sztuki w której gra Jen .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony cieszę się, że już się kończy, bo te ostatnie odcinki były strasznie nudne, a z drugiej jest to mój pierwszy serial i bardzo go lubię, więc mam do niego wielki sentyment.
      Także nie liczę na kogoś z głównej obsady, ale może ktoś kto grał jakąś postać poboczną.
      Całej sztuki to na pewno się nie znajdzie w internecie, ale fragmenty nagrane przez widzów można znaleźć na instagramie. :)

      Usuń
    2. Też to jest mój pierwszy serial ,i pomimo ,że stał się strasznie nielogiczny to sentyment jednak jest.Też się nie mogę doczekać kim jest A.D i oby motyw był dobry , no i ,że większość niewyjaśnionych wątków się wyjaśni.Wiesz w sumie to nie twierdzę ,że ktoś z głównej obsady nie przyjedzie , bo tu chodzi o wolne terminy ,ale nigdy nic nie wiadomo.Co do tej sztuki to myslałam ,że gdzieś można ją znaleźść , ale dobre i to ,że chociaż fragmenty se można obejrzeć na instagramie.

      Usuń
  2. Też oglądam PLL, ale cieszę się, że to już koniec. Nie mogę się doczekać, aż dowiemy się kto jest A.D.
    A może następna notka o serialach, które oglądasz poza OUAT i polecasz na wakacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka notatka na pewno się pojawi, ponieważ sporo osób prosiło o takiego posta. :D Ja także już nie mogę się dowiedzieć kto jest A.D.

      Usuń
  3. też przeżywam koniec pll jeju:((( będzie mi tego brakować!
    managerka Lany napisała, że wystarczy, że załatwimy coś w 2018r i mamy szansę na sprowadzenie Lany, więc mam nadzieję!

    Wiesz o tym, że Once upon a time bierze udział w tegorocznej bitwie fandomow? Myślę, że o tym też przyda się post!🍎

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieziemsko się cieszę że wróciłaś i masz rację chciałbym np. ja ale myślę że nie tylko ja, zobaczyć twoją listę seriali godnych polecenia wedle polecenia. Bo ja już nie wiem co oglądać oglądałem prawie 80% seriali.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja podam swoją listę seriali, które warto obejrzeć.

    - Trzynaście powodów
    - Ania, nie Anna
    - Seria niefortunnych zdarzeń
    - Holistyczna agencja detektywistyczna Dirka Gently'ego
    - Sweet/Vicious
    - Stranger Things
    - Nocny recepcjonista
    - Into The Badlands: Kraina Bezprawia
    - Jessica Jones
    - Sense8
    - Daredevil
    - Sherlock
    - American Horror Story
    - House of Cards
    - Gra o tron
    - Person of Interest
    - Bates Motel
    - Łowcy trolli

    OdpowiedzUsuń