czwartek, 8 czerwca 2017

Co oglądać w telewizji?

Cześć. Przepraszam, że nie wstawiam postów, ale akurat muszę poprawiać oceny w szkole i trochę doskwiera mi brak pomysłów na posty. Mam nadzieję, że w wakacje uda mi się wstawiać więcej postów. A dzisiaj przychodzę do was z trzema propozycjami filmów, które w najbliższym czasie lecą w telewizji, a w nich oczywiście występują aktorzy z OUaT. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. ;)
Znalezione obrazy dla zapytania emma hook television gif 
"Wielki Stach" - Jennifer Morrison
Dziś (8 czerwca) o godz. 22.15 na TV Puls
O tym filmie za dużo wam nie napiszę, ponieważ jeszcze go nie widziałam, przemknęły mi jakieś fragmenty z Jen na youtube. I wiem, że gra taką straszną idiotkę. :D Zostawiam wam tutaj link do filmwebu: [link]
Znalezione obrazy dla zapytania big stan jennifer morrison gif 

"Rytuał" - Colin O'Donoghue
Dziś (8 czerwca) o godz. 22.45 na TVN 7
Jeżeli przegapiliście "Rytuał" na TVN-ie to koniecznie obejrzyjcie go teraz. Moim zdaniem film jest dosyć fajny. Może nie jest on dla wszystkich, nie każdego muszą kręcić egzorcyzmy, ale mi on się podobał. Colin wypadł fajnie w roli księdza, miło na niego popatrzeć w innej produkcji. :) Trochę nakreślę fabułę filmu: Michael nie jest pewny, czy zrobił dobrze idąc do seminarium. Trafia on do szkoły egzorcyzmów w Rzymie. Poznaje on tam ojca Lucasa (w tej roli Anthony Hopkins), dzięki któremu może być świadkiem prawdziwych egzorcyzmów.
Znalezione obrazy dla zapytania the rite colin odonoghue gif

"Zejście 2" - Josh Dallas
W sobotę (10 czerwca) o godz. 21.55 na TV Puls
Nie miałam bladego pojęcia, że Josh grał w jakimś horrorze, ale dzięki grupie na facebooku się dowiedziałam. :D Ten film leciał już parę dni temu, ale jeszcze nie wiedziałam, że gra tam Josh. Niestety, nie miałam okazji obejrzeć ani pierwszej ani drugiej części, więc odsyłam was na filmweb: [link]
Podobny obraz

Zamierzacie oglądać coś z tych filmów, a może już coś oglądaliście? Polecacie te filmy? Czekam na wasze komentarze. Mam nadzieję, że takie posty was nie nudzą. :D Widziałam też w komentarzach, że chcielibyście jakiś post z filmami/serialami, które polecam i to niekoniecznie z aktorami z OUaT. Chcielibyście taki post? Jeżeli tak, to napiszcie czy wolicie zestawienie filmów czy seriali. :)

8 komentarzy:

  1. Zejście 2 widziałam parę razy ,ale nie zajarzyłam ,że gra tam Josh.Rytuał świetny film , lubię ogromnie filmy o takiej tematyce.Wielki strach nie widziałam tego filmu jeszcze ,wiec chętnie go obejrzę zważywszy ,że jestem ciekawa jak Jen wypadła w takiej roli.Możesz zrobić taki post jakie polecasz filmy i seriale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci tak jeżeli piszesz rzadko ale mega ciekawie, to jest naprawdę nawet poprawia ocenę bloga. Ja gdybyś miała tutaj ankietę za polecenie filmu "Rytuał" dałbym ci dosłownie 10/10. Kapitał, lepiej napisać rzadziej a o tym co znasz i lubisz lub uważasz za dobre niż częściej i.... no właśnie np ja bym zastanawiał się czy ty klepiesz bloga bo chcesz komentarze a tak wiem że RYTUAŁ był idealny gratuluje i powiem więcej, szukaj dziewczyno więcej takich ciekawostek a nie zmuszaj się do pisania ze względu że blog upadnie. Bo blog dobry blog, mimo różnych terminów wpisów jeżeli ma sens i coś nam daje jest hitem choćbyś napisała raz na 3 miesiące. Jeżeli napiszesz coś np 1 w tyg bo poczujesz ok bo przestaną czytać to od razu zaleci takim zapychaczem. Natomiast pamiętaj że to że założyłaś bloga o OuAT nie oznacza że nie możesz pisać notek o sobie, o swoim dniu, humorze. Bądź innych serialach. Bo ty masz szczery dar do pisania bloga, dzisiaj częściej ludzie piszą a`la pamiętniki etc wiele się powiela, i tylko nudy ty piszesz z pasją i o to chodzi jeżeli dalej będziesz kochać tego bloga, to będziesz za rok mieć 1, 000 ,000 wejść czego ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że to nie na temat, ale oglądałam dziś Ring i historia Rachel i Noach bardzo przypomina mi historie Emmy i Nila. Czy tylko ja tak myślę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że to nie na temat, ale oglądałam dziś Ring i historia Rachel i Noach bardzo przypomina mi historie Emmy i Nila. Czy tylko ja tak myślę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeby coś obejrzeć to wiadomo, trzeba mieć czas. Ja najczęściej to seriale oglądam. Potrafią być wciągające i też jest w czym wybierać, w zależności kto jaką tematykę lubi.

    OdpowiedzUsuń