sobota, 14 października 2017

Odcinek 7x02 online + dyskusja

ODCINEK 7X02 PO ANGIELSKU: [SZUKAJKA]
ODCINEK 7X02 Z POLSKIMI NAPISAMI: [SZUKAJKA.TV]
Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z linkiem do odcinka 7x02, w którym gościnnie pojawia się Jennifer Morrison. Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o tym odcinku. Ja tylko napiszę, że to, co Colin zrobił w tym odcinku to po prostu kawał genialnej roboty. Czekam na wasze opinie i oczywiście zapraszam was na twittera: [LINK]
Stan tłumaczenia możecie obserwować na napisy24.pl, na tę chwilę tłumaczenie jeszcze się nie rozpoczęło.
A na koniec zwiastun odcinka 7x03:

14 komentarzy:

  1. Mam mieszane uczucia co do tego odcinka w sumie to dobrze ,że wprowadzili drugiego Haka .Bo nie wiem jakby to wyglądało ,że Emma jest w Storybrooke ,a Hak se żyje przeklęty w tym nowym mieście.Bardzo podobało mi się to jak Henry wezwał na pomoc Reginę i Haka i zastanawia mnie dlaczego w pierwszej chwili nie chcieli mu powiedzieć o Emmie , o co w sumie chodziło bo nie zrozumiałam tego.Jeśli chodzi już o Emmę to jak się zjawiła w tym Zaczarowanym Lesie , nie było przecież pokazane jak przechodzi przez portal , bardzo podobało mi się jak uratowała drugiego Killiana.W sumie fajnie ,że CS dostało szczęśliwe zakończenie spodziewają się dziecka i będą se żyli długo i szczęśliwie , ale czuję niedosyt bo już się nie dowiemy czy będą mieli córkę czy synka.Henry nie pozna swojej siostry czy też brata , a Emma nie pozna swojej synowej i wnuczki i tym jestem zawiedziona.Wciąż jednak liczę ,że Jen wróci na finał.Co jeszcze mogę napisać o odcinku jestem ciekawa historii drugiego Killiana kim jest jego córka i jak zaginęła , coraz bardziej podoba mi się Gabrielle Anwar w roli Victorii /Lady Tremaine czuję ,że nieźle namiesza w tym sezonie ,tam samo Gold.Ok czy tylko ja mam przeczucie ,że połączą tego drugiego Killiana z Reginą /Roni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło po prostu o to że Emma chciała powiedzieć Henremu osobiście i poprosiła Killiana, żeby mu nie mówił.

      Usuń
    2. Aha ok ,ale i tak brakowało ,że nie pokazali reakcji Killiana na wieść o tym ,że Emma jest w ciąży.I jestem trochę zawiedziona sceną pożegnania SQ serio po tylu wspaniałych wspomnieniach , nie mogły przez chwilę porozmawiać albo przytulić się tylko skinienie głowami.

      Usuń
    3. jakby kiedykowiek sq mialo jakies wspomnienia, smiesza mnie ludzie, ktorzy w to wierza
      one nawet siebie nie lubia

      Usuń
    4. Na początku się nienawidziły , teraz są dobrymi przyjaciółkami.Więc ktoś tu chyba niedokładnie ogląda serial.

      Usuń
  2. Odcinek na plus :) Jen świetnie zagrała we wszystkich scenach, jestem szczęśliwa, że ona i Killian będą mieli dziecko, mam nadzieję, że jeszcze o nich usłyszymy oraz, że Emma powróci w finale. Akcja z drugim Killianem też była ciekawa. Podoba mi się relacja Henrego i Kopciuszka, chociaż sama aktorka która ją gra jakoś nie wzbudza mojej sympatii. Ciekawi mnie jeszcze skąd wziął się tam Gold. Ooo...I bardzo udane zakończenie odcinka, to wspólne picie Killiana, Henrego i Reginy. Pierwszy odcinek też miał dobre zakończenie. I jeszcze jak myślicie? To jak Killian pod koniec mówił o Emmie to jego zmodyfikowane wspomnienia czy Emma naprawdę się tam pojawiła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież chodziło o to ,że Emma w Zaczarowanym Lesie go uratowała jak Hak go dźgnął .A przez tą klątwę ma wspomnienie ,że Emma go uratowała jak niby został postrzelony więc tak czy siak naprawdę widział Emmę.Mnie tam bardziej ciekawi raczej kto się okaże jego córką , no i oczywiście kto jest jej matką.

      Usuń
  3. https://www.facebook.com/OnceABC/videos/1454218617966961/


    Nowy zwiastun dodaj i przetłumacz bo nie wiem co za wiedźma jest szara i boi się jej sama Tramain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ta wiedźma grana przez Emmę Booth , nie zauważyłam żeby Victoria się jej bała.

      Usuń
    2. w opisie jest że boi się jej sama lady Tramain. a nie wiesz z jakiego regionu w sensie jakiej baśni ta wiedźma?

      Usuń
    3. Na razie nic nie wiemy na temat tej postaci

      Usuń
    4. Skoro Tremaine się tak tej wiedźmy boi , to ciekawa jestem jak ją uwięziła.

      Usuń
  4. Hej!
    Czy wiesz może kiedy będzie 7x03 przetłumaczony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisy pojawią się w przyszłym odcinku, ponieważ tłumaczkę złapało choróbsko. 😉

      Usuń